کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

تولد کورش خان

1394/1/6 4:01
نویسنده : مامان منا
1,517 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

کورش جونم

 

4 سالگیت مبارک

پرنسم امروز تولدت بود ومثل همیشه زیبا وبا شکوه برگزار شد همه چیز عالی بود امسال تولدت بیرون گرفتیم فقط خانواده ها بودن وامسال با تم برات نگرفتم چون 2 سالگیت با تم گرفته بودم دیدم تکراری میشه هر چیزی یکبار مزه دار اگه تگرار بشه دیگه جالب نمیشه  اول برات از لباست بگم نزدیک یکماه طول کشید تا من وبابا محمد لباس تولدت انتخاب کردیم من همش تو وب های مختلف بودم وغیر از لباس حیوانها لباس دیگه ای نمیشد پیدا کرد چون شما یکبار بره ناقلا شده بودی دیگه من وبابا محمد علاقه ای نداشتیم دیگه این لباسها رو بپوشی تا اینکه یک روز برنامه خاله شادونه رو میدیدی ومن یک لجظه به نظرم اومد لباس عروسکها هم بامزه هستش برای تولد ومتفاوت هستش ب بابا محمدم گفتم واونم خوشش اومد وگفت میشه عدد 4 هم جلو لباسش باشه بامزه تر میشه ومنم مثل هر سال ب دوستم سحر جون زنگ زدم و مدل لباس بهش گفتم اونم مثل همیشه قبول کرد برات بدوزه فقط گفت کمی سخته مدلش تقریبا 2 هفته طول کشید تا لباست اماده شد وقتی اماده شد دوست داشتیم قبل از تولد با لباست عکس بگیری وروی شاسی بزنیم برای همین 27 رفتیم اتلیه (نازیلا جون ) دختر خاله بابا محمد ویک عالمه عکس ازت گرفت وچند ساعت قبل از سال تحویل عکست روی شاشی زده بود وبهمون داد  وکیک تولدت هم عدد 4 بود ایده خودمون بود بامزه شده بود قبل از همه ما پدیده  جوان بودیم تا  تا بادکنک ها ب دیوار بزنیم وکم کم مهمانها اومدن  وموسیقی زنده  هم شروع شد وقتی کیک میاوردن دیگه خواننده حسابی  حال داد وهمه برات دست وجیغ وهورا میزدن و هر کسی شما رو میدید میگفت چه بامزه شدی خیلی ناز شده بودی  فقط جای عمه لیلا واحمد اقا وعسل واترین جون خالی بود

کادو تولد هم حسابی گرفتی من وبابا محمد فوتبال دستی حرفه ایی ........ مامان لیدا وبابایی ارگ وپایه (ایشالله بری کلاس یاد بگیری وحسابی برامون بزنی) مامانی وبابایی 100 هزارتومان پول ..... دایی مرتضی وخاله نفیسه واتریسا پیست اتومبیل .... عمو مصطفی وخاله اسیه ماشین کنترلی .... عمو مسعود 50 هزار تومان 

بقیه تولد به روایت تصویر 

 

 

میز شام (جوجه کباب وکباب کوبیده وماهی و چلو .....)

یادگاری تولد کورش جونم (سال خرگوش ب دنیا اومدی شکلات خرگوشی یادگاری دادی)

اینها هم  کار خودمممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی آتریسا جون
15 اردیبهشت 94 9:48
تولدت مبارک باشه کوروش جونم مامانی آدرس آتریسایی تغییر کرده http://atrisa92.niniweblog.com/