کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

زیمناستیک

1394/3/10 16:41
نویسنده : مامان منا
2,115 بازدید
اشتراک گذاری

من یک فروردینی ام

مهربانی ام مرز ندارد..... همیشه می بخشم ومی گذرم ...

من غرورم را با هیچ چیز عوض نمی کنم ...

من همیشه وب همه کس می ورزم ...

فروردینی رو که داشته باشی یعنی با همه فرق داری ..... 

 

بله کورش جونم من که شما رو دارم با همه دنیا فرق دارم تو یه دونه هستی ..... 

پسر ورزشکار من خوبی؟؟؟؟؟؟خوش میگذره؟؟؟ کورش جونم نزدیک یکسال هستش شما کلاس زیمناستیک میری وبدنت فوق العاده غالی شده بدنت حسابی دار نرم میشه حرکتهایی مه انجام میدی من میمونم چطور بدنت اینطور میتونی خم کنی واین حرکتهارو بری الان دیگه شما جز با سابقه ها عستی تو کلاست خاله که میخواد حرکتی انجام بده یاد بچه هی جدید بده ضدای شما میزنه ومیگه کورش بیا انجام بده وهمه نگاهش کنید یاد بگیرد و شما هم مصل یک پسر ورزشکار حرکت انجام میدی وهمه برات

دست میزنن ومنم ذوق مرگ میشم وقتی مربیت تعریفتت میکنه

ومیگه همه حرکتها انجام میده تو کلاس با ادب من دیگه از

خوشحالی تو پوست خودم نمی گنجم وقتی کلاس شلوغ میشه

خاله شما نماینده میکنه وب بچه ها میگه هر سوالی دارید از

کورش بپرسید یا چند تا بچه هارو بهت میده ومیگه باهاشون تمرین

کن بله کورش ورزشکار شدی وماهی یکبار از خاله جایزه میگیری  

ولی من نمیتونم از حرکتهای شما عکس بگیرم تو کلاس بخاطر خاله مربیت

توی خونه هم که میری تمرین کنی تا دوربین می بینی میکی ازم

عکس نگیر ( دوست نداری ریا بشه) خخخخخ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)