کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

روز موعود

1390/1/1 0:23
نویسنده : مامان منا
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی من!!!!فرشته

امروز من و بابا محمد به همراه ددی و مامی و خاله مهتا به طرف زایشگاه رفتیم.من خیلی استرس داشتم , صدای قلبت رو گوش کردن و به من گفتن برو برای عمل اماده شو!!!!!نگران

منم با کمک مامی در ساعت 9:30صبح اماده شدم و به اتاق عمل رفتم...

و شما در ساعت 9:40 صبح دیده به جهان گشودی!!خجالتو شما رو سریع از اتاق عمل بیرون اوردن و شما رو به اتاق نوزادان منتقل کردن تا لباس تنت کنن!!!!منم تا ساعت 11 بیهوش بودم.به هوش که اومدم به دنبال تو می گشتم تا اینکه تو رو اوردن فرشتهوقتی دیدمت خیلی خوشحال شدم ولی نمی تونستم بغلت کنمبغلمن شیر نداشتم و تو هم اصلا گریه نمی کردی!!!عمه لیلا و مامانی هم بالای سرت بودن.بعد از ظهر ددی و بابا محمد اومدن طبقه ی پایین زایشگاه تا شما رو ببینن..همه خیلی خوشحال بودن...خندهبعد به زور به شما شیر دادم و من و مامی تا صبح بیدار بودیمخواب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا
29 تیر 90 13:54
کوروش روز موعود تو مانند عیدی برای مامان و بابات بودی و ما هیچ وقت روز تولد تور رو فراموش نمی کنیم.