کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

نقاشی

1391/4/30 4:54
نویسنده : مامان منا
420 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم کورش جونم روز به روز کارهای جدید یادمیگیری و من وبابا محمد همش در حال ذق مرگ شدن هستیم چند روز بهت مداد رنگی دادم و یک مقوا  که روی ان حسابی نقاشی کنی  و تو عزیز دل هم حسابی از این کار خوشت اومده همش میخواهی نقاشی کنی

 

ني ني شكلكتا مداد رنگی می بینی میگی من من  همه این نقاشی میزارم کنار که بزرگ شدی هنر خودت ببینی الهی من فدای بزرگ شدنت برم البته نباید کسی متوجه بشه چون اون موقع همه میان تا این هنرهای زیبا رو بخرن ولی برای من این خط خطی ها زیباترین هنر دنیا هستش چون  عشقم با همه احساساتش این خط خطیها رو کشیدهني ني شكلك

 

من بابا محمد از اینجا تا اسمون عاشقتیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله سارا
31 تیر 91 9:09
صبح قشنگ گشنگی ها وتشنگی هابخیر خاله مواظب باش خاله گبونت بره تو چشمات نزنی عسیسم



خاله مواظبممممممم راستی خاله سارا تفلتت مبارک باشه تبریک کورش بود بووووووووووسسسسسسسسسس
نایسل خانم
31 تیر 91 19:37
آخ الهی فداش بشم من


مسی عزیزمممممممممم
نایسل خانم
31 تیر 91 19:38
راستی گلم من از شکلک های مزدی جون و لیدی میگیرمم ولی بیشتر میرم تو گوگل میزن شکلک زرد کوچولو برام کلی سایت میاره انتخاب میکنم تو گوگل بزنی بهتره
نایسل خانم
31 تیر 91 19:38
قابل نداره عزیزم


ممنون گلممممممممممممم
نایسل خانم
31 تیر 91 19:38
مرسی عشقممم


خواهش میکنم عزیزم
شکلکهای آروین
31 تیر 91 22:50
سلام ممنون از حضورتون رمزو خصوصی براتون گذاشتم لطفا قسمت پیوندها آدرس جدید را وارد کنید آدرسش عوض شده
آدرس جدیدarvin-sheklak.niniweblog
با افتخار لینک شدی
پسر ناز و دوست داشتنی داری خدا حفظش کنه


ممنون غزیزم منم شما رو با افتخار لینک کردم
مامان آرینا موفرفری
1 مرداد 91 13:14
فدای کوروش نقاش بشم


ممنون خاله ارینا جون از طرف من ببوسید
خاله مینا
2 مرداد 91 17:44
پیکاسو کوچولو نقاشی هاتو به من هم می فروشی؟ آخه نقاشی هات شدم

ممنون خاله هر کدوم دوست داری بگو بهت بدم بوووسسسسسسسسسس
الهه مامان روشا جون
3 مرداد 91 22:57
ای خدا ببین مدادا رو چه جوری با اون دستای کوچیکش گرفته.


ممنون گلم عاشقتممممممممممممم
مهسا مامان باربد
5 مرداد 91 16:09



مرسی گلممم