کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

دندون

1391/5/2 19:45
نویسنده : مامان منا
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تاج سرم  گل پسرم

کورش جون تقریبا ٢ ماهی بود دیگه دندون درنیورده بودی تا امروز که دندون ٨ در اومد شکلکهای جالب و متنوع آرویناز دندونهای پایین میشه  وای من چنان ذوق کردم که کسی ندون فکر میکنه دندون اولی هستش اخه نمیدونی عزیزم چه احساسی داره وقتی میبیم یکی یکی این دندونها در میاد نشون میده پسر مامان داره بزرگ میشه برای خودش مردی میشه میدونی به چی دارم فکر میکنم که من روز به روز به دندونات نگاه میکنم تا در بیان بزرگ بشن بعد از چند سال دوباره لق بشن ویکی یکی بیفتن وجای این دندونها زیبا دندونهای زیباتری در بیاد شکلکهای جالب و متنوع آروینواقعا اینها فقط هنر خدای مهربون که تو همه کارهاش یه حکمتی  که بندهاش از اون بی خبر هستن

 

 شکلکهای جالب اروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آریا و آنیتا
2 مرداد 91 19:53
وای چه دوست گلی.چقدر ناری گل پسری


فدای تووووووووووووووووووووو
عمه جونی
2 مرداد 91 20:06
درخشش مروارید هشتم مبارکه کوروش جونم امیدوارم شاد و سلامت باشی


ممنون عزیز دلم
خاله مهتا
2 مرداد 91 20:17
کورش اخه تو چرا انقدر خوشگل و بانمک وخاله فدات بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خاله سارا
3 مرداد 91 8:42
سلام سلام صدتاسلام گبون دندونات بلم با این قام قامت تازه خلیدیش منم سوال میتونی بلیم بیرون ددر؟


سلام سارا جون ممنون عزیزم به احتمال زیاد 5 شنبه نیستم
مامان نيما
3 مرداد 91 11:08
كوروش جونم كم كم داري بزرگ ميشي و دل مامان رو آب ميكني ان شااله كه هميشه سلامت باشي


ممنون عزیزم همین طور نیما جون
❤。★مامان رضا جون★。❤
3 مرداد 91 13:26
مبارک باشه


ممنون عزیزم
الهه مامان روشا جون
3 مرداد 91 22:59
عزیزم رویش هتشمین مرواریدت مبارک.


ممنون عزیزم
خاله ملیحه
4 مرداد 91 0:00
سلام جیگرم،مبارک باشه هشتمین مروارید قشنگت،خاله قربون اون ریخت بامزت بشه


مسی خاله
مهسا مامان باربد
5 مرداد 91 16:08
مبارکه


ممنون گلمممممممممم