کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

سفرنامه کورش

1391/5/11 18:34
نویسنده : مامان منا
608 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسرم تاج سرم خوبی عزیزم خدارو شکر امیدوارم همیشه شاد وخرسند باشی

پنجشنبه

امروز قرار من وشما وبابا محمد و خاله مهتا و بقیه بریم شمال صبح ساعت ٧ حرکت کردیم تا رفتم بغلت کنم از خواب بیدار شدی ویک ساعتی غر زدی تا خوابیدی سد کرج صبحانه خوردیم وشما بیدار شدی ومیخواستی بری تو اب که حرکت کردیم ظهر رسیدیم شمال بخاطر شما که زیاد تو ماشین نباشی چالوس  انتخاب کردیم برای موندن یک اپارتمان روبه دریا گرفتیم بعد ناهار خوردیم ٢ ساعتی خوابیدیم بعد عصری رفتییم کنار دریا نمیدونم برای اولین بار این همه اب میدیدی چه احساسی داشتی حسابی هیجانی شده بودی شکلکهای 
جالب آروینکمی اب بازی کردی بعد رفتیم بیرون وشام خوردیم شب اومدیم خونه بابایی اب جوش ریخته بود بخور که یکبار صدای شما در اومد دستت تو اب جوش بابایی زده بودی وای چه گریه میکردی با یخ واب سرد برات شستم اروم شدی وبعد خوابیدی خیلی خسته بودی 

جمعه

صبح بیدار شدیم صبحانه که خوردیم رفتیم نمک ابرود سواذ تله کابین شدیم رفتیم جنگل حسابی از تله کابین خوشت اومده بود همش نگاهت پایین بود .می خندیدی وقتی رفتیم توجنگل اونجایی که صاف بود میخواستی بدوی وبیشتر خانمها بهت ابراز علاقه میکردن وخودت براشون ناز میکردی وچند تایی ازت عکس گرفتن و بعد از تله کابین بابا محمد سوار سورتمه شد که عکسش  میزارم بعد از نمک ابرود رفتیم ناهار وبعدش هم رفتیم تو فروشگاهها وشام خوردیم رفتیم خونه ساعت ١ خوابیدی ما نشسته بودیم که دیدم شیشه ها تکون خورد وبعدش اروم شد بعد از نیم ساغت دوباره اینجوری شد ولی شدید تر امدیم داخل حیاط دیدیم اسمون قرمز قرمز وهمه واحد ها هم اومدن بیرون میدونی چی شده بود عزیزم زلزله شده بود من شما بغل کردم رفتم تو حیاط همه از ترس اومده بودن بیرون  همه واحد ها سوار ماشین شدن رفتن تو خیابان ما هم رفتیم یک ساعت بیرون بودیم  همه مردم ریخته بودن بیرون لب خونه هاشون نشسته بودن بعد برگشتیم همه خوابیدن ولی من خوابم نمی برد وتا صبح بالای سرت نشسته بودم

شنبه

وای دیشب چه شبی بود خدا رو شکر به خیر گذشت امروز رفتیم دریا وبعد دوباره رفتیم فروشگاه این دفعه برات لباس نخریدم اخه از بس بابا محمد برات لباس اورده که هنوز چند تاش نپوشیدی بجاش برات ٢ تا پازل خریدم یک ساعت که دورش جای ٨ تا عکس داره که بزاری خیلی ناز با چند تا خورده ریز دیگه وامروز هم کامل بیرون بودیم شب اومدیم خونه و از خستگی خوابت برد یادم رفت هر وقت میرفتیم فروشگاهها خانمهای فروشنده برات چیکار میکردن فقط مونده بود شما رو از ما بگیرن بگن خودتون برید تو هم که بلدی چه جوری خودت تو دل جا کنی عشق من

یکشنبه

امروز بعد از صبحانه وسایل جمع کردیم ونزدیک ظهر حرکت کردیم  برای اخرین بار رفتیم دریا شکلکهای 
جالب آروینبعدش به طرف کاشان حرکت کردیم بین راه ناهار خوریم وشما هم حسابی تو ماشین خوابیدی  شب ساعت ١ رسیدیم که تو عزیز دل تو ماشین خوابت برده بود ووقتی هم اومدیم خونه خواب بودی من وبابا محمد هم حسابی خسته بودیم وسریع خوابیدیم

من وبابا محمد به اندازه قطره های اب دریا عاشقتیم

 

د

 

 شکلکهای جالب آروین

 

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین 

شکلکهای جالب آروین 

شکلکهای جالب آروین 

شکلکهای جالب آروین 

بابا محمد سوار سورتمه در حال حرکت

 

شکلکهای جالب آروین 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

خاله ملیحه
12 مرداد 91 2:26
چطوری جیگرم،رسیدن بخیرخوش گذشته خاله جون؟قلبونت بشم بااون عکسای بامزت


سلام خاله جات حسابی خالی بود بوس بوس
خاله سارا
12 مرداد 91 8:54
خیلی قشنگ بود خاله تواون عکس سومی خاله داشتی دولت تعیین میکردی با اونحرکت دستات؟


خاله کورش گفتن من باید یه خودی نشون بدم
محيا كوچولو
12 مرداد 91 15:38
سلام خاله رسيدن بخير ايشالله هميشه سفر و خوشگذروني
ما هم چند وقت سفر بوديم
همه پستهاي قبلي رو ديدم و كلي از شيرين كارهاي كوروش كيف كرديم


ممنون عزیزم به ما سر زدید محیا جون ببوس
مامان آی سل
13 مرداد 91 20:55
سلام ممنون از لطفتان ، کوررش کوچولو هم خیلی نازه ، خدا براتون نگهش داره...
قاب عکسا با نرم افزار photoshine درست شده


ممنون عزیزم
الهه مامان روشا جون
13 مرداد 91 23:46
سلام.رسیدن بخیر.از عکسا معلومه خدا رو شکر بهتون خوش گذشته.ایشالا همیشه به گردش و شادی باشید.
منا جون خیلی از دیدن چهره ات خوشحال شدم.کوروش جونمم که عجیب شبیه پدرشه.امیدوارم هر سه در کنار هم زندگی خوب و خوشی رو داشته باشید.
مرسی که اومدی پیشمون.اینکه من کم میام پیشت رو دلیل بر بی وفاییم نذار این خانوم گل تمام وقتمو به خودش اختصاص میده.من بعد سعی میکنم بیشتر مزاحم بشم.


ممنون عزیزم لطف میکنی به ما سر میزنی خوشحال میشم
خاله سنا
13 مرداد 91 23:47
سلامـ عزیزمـ ممنون به ما سر زدین


از شما هم ممنون به ما سر زدید
مامان رادوین
13 مرداد 91 23:53
ای جااااااااانم.
خدا براتون نگهش داره. خیلی گل پسرتون خوردنیه.

ممنون گلممممممممم
مامان سبحان جون
14 مرداد 91 4:21
سلام عزیزم امروز فراموش نشه حتما بیاین وب کودک من و به پیسمل من سبحان جون توی مسابقه دو روی سکه رای بدین ممنون اینم ادرس وب
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php



چشم عزیزم
آرزو مامان نیکی
14 مرداد 91 7:56
به به همیشه به سفر
همیشه خوش و سلامت باشید


ممنون گلمممم
مامان نيما
14 مرداد 91 8:12
عزيزم رسيدن به خير شمال كنار دريا خوش گذشت؟ چه عكساي نازي


جاتون خالی عالی بود
مامان مهبد كوچولو
14 مرداد 91 9:25
سلام هميشه به سفر و گردش و تفريح .... خيلي عكساتون قشنگ شده بودن .


ممنون گلم
سارا (مامان درسا)
14 مرداد 91 12:16
ای جان
ایشالا همیشه به سفر و خوش گذرونی
کورش خان مامان خوشملی داری


سلام عزیزم شما لطف دارید چشمات خوشگل می بینه
نایسل خانم
14 مرداد 91 14:23
همیشه به سفر عزیز دلم خوشگلمممم اوخی تپلی مپلیییییییییییییییی خاله براش یه اسفند دود کن
فدات شم نظر لططفته سایت چیه گلممم بابا من که کاری نکردم


ممنون گلم من جدی گفتم برای سایت
خاله جون
14 مرداد 91 16:18
سلام همیشه به گردش
انشاالله خدا هر سه تون را واسه همدیگه نگه داره خیلی بهم میایین
واسه کوروش عزیزم


ممنون گللللمممم لطف دارید
مادر کوثر
14 مرداد 91 18:23
چه خانواده خوشبختیییییییییییی
چه مامانیه نازی

عکسا عالی بود. مرسیییییییییی


ممنون عزیزم
نایسل جون
14 مرداد 91 19:19
مرسی عزیزز دلم خیلی خیلی ممنون


قربانت عزیزم
نایسل جون
14 مرداد 91 19:19



منم همین طور
مامان باربد
15 مرداد 91 3:46
رسیدم به خیر مامان منا
معلومه به کوروش کوچولو خیلی خوش گذشته. خدا هم خیلی بهتون رحم کرده.خدا را شکر که اتفاق خاصی نیافتاده و همه چیز به خیر گذشته و یک پس لرزه بوده.


ممنون عزیزم
سوسن(مامان پرنسس باران)
16 مرداد 91 14:58
همیشه به گردش و تفریح کورش نازم...

خاله خوش گذشت؟

قربون اون تیپت و اون شیمک خوشملت برم من عزیزم...


جاتون حسابی خالی بود
سحر
1 مهر 91 9:28
وای ی ی ی منا چه عکس های خوبی!! چقدر کیف کردم با دیدن عکس ها! جان دل منه این کوروش قلمبه ی کپل خوردنی! چقدررر دلم براتون تنگ شده!!! عکس بفرست برام خب منااااااااااا!!!!!!!!!!





به روی چشمم