کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

مدل خواب

1391/5/27 17:43
نویسنده : مامان منا
414 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك          خدا را روزی هزار بار شاکریم ني ني شكلك

ني ني شكلكکه گلی چون تو را وارد زندگی ما کردني ني شكلك

ني ني شكلكکه اینچنین احساس خوشبختی کنیمني ني شكلك

  کورش جونم عاشق کارهات هستم ني ني شكلكبعضی وقتا انقدر بوست میکنم که صدات در میاد ولی چه کنم دست خودم نیست عاشقتم یکی از این کارهات مدل خوابیدنت هستش از 3 ماهگی هر وقت روی شکم میخوابیدی اون موقع خواب حسابی میکردی bn003.gifالان دیگه چند ماهی وقتی میخوابی bn33.gifسریع روی شکمی وباید حتما دستت زیر بالشت کنی یه بار تو خواب دستت میخواستی زیر بالشت کنی هر چی دستت تکون میدادی نمیتونستی من به تنهایی اومدم کمکت ني ني شكلكودستت زیر بالشتت کردم  و شما هم بقیه خوابت کردی ای جانم امیدوارم همیشه تو زندگیت ارام  بخوابی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان امیر مهدی
28 مرداد 91 1:27
آخی نازی چه با مزه خوابیده فداش شم


ممنون گلم
مامان امیر مهدی
28 مرداد 91 1:27
منا جون این مدل بوسیدن مشکل همه مادراس چیکار کنیم دیگه دست خودمون نیست


واقعا نمی تونیم جلو خودمون بگیریم
مادر کوثر
28 مرداد 91 11:46
سلام عزیزم
آخی نازییییییییییییی چه نانازیه
طاعاتتون قبول و عیدتون پیشاپیش مبارک


ممنون گلم به همچنین
آرزو مامان نیکی
28 مرداد 91 13:25
چه با نمک
بچه ها فرشته اند وقتی میخوابن آدم دوست داره همش نگاهشون کنه


واقعا خیلی ناز میشن
خاله مهتا
28 مرداد 91 16:59
اخ که من قربونت برم با این حرکاتت!!!!همه رو همین جوری عاشق خودت می کنی دیگه؟؟؟!!!!


مسی خاله مهتا البته کورش تنها کسی که به رسمیت خاله نمیشناس تویی به مهتا می شناسه در واقع تو خاله راستکی هستی ......
نایسل جون
28 مرداد 91 19:49
اخ خاله فدای مدل خوابیدنت بشه جیگرممم
راستی عزیزززز دلممممم
اومدم با پست جدید
خیلی خیلی مهربونی مرسی به فکرمی اومدی پیشم
خیلی خیلی دوست دارم خیلی عشقممم


منم خیلی دوست دارم
سوسن(مامان پرنسس باران)
29 مرداد 91 17:21
ای جاااااانم...ناز بشی خاله...

خوابهای قشنگت همیشه طلایی..

خانومی عیدت مبارک...طاعاتت قبول حق..


ممنون عزیزم به همچنین
❤。★مامان رضا جون★。❤
31 مرداد 91 14:15
ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام
ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام
ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام
هر چند دیر رسیدم!!!!!!ولی این روز قشنگ رو به دوست دوست داشتنیم تبریک می گم

وای که فکر این که شما مامان بزرگ و بابا بزرگ بشین خنده داره
وای که دندون مصنوعی بگذارید تازه دندوناتون هم با هم عوض بشه
دوست دارم عزیزم
همیشه شاد و با خبرای خوش باشی



جدی فکرش بکن من وتو بشین روبه روی هم حرف بزنیم دندونامون هی بیفته بیرون دوباره بزاریم سز جاش
❤。★مامان رضا جون★。❤
31 مرداد 91 14:16
چه خبرا از عمه شدنت
زودی بیا خبر بده خیالم رو راحت کن


چشم با سر میام
خاله سارا
2 شهریور 91 8:19
کوروش جون خوش به حاللللللللللللللللللت که انقدر راحت خوابیدی منم همیشه احساس میکنم کمبود خواب دارم ولی عوضش خاله تو برام جبران میکنی [hr
یعنی خاله سارا همه کارهای سخت من باید انجام بدم