کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

خبرهای دیروز

1391/8/9 12:45
نویسنده : مامان منا
812 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق زندگیم خوبی عزیزم؟من  عاشق لحظه لحظه های هستم که کنارتو هستم اصلا متوجه زمان نمیشم وبا سرعت میگذره حسابی شیرین کاریهات شروع شده وقتی کارهات میبنم ذوق مرگ میشم بغلت میکنم وتا اونجایی که ممکن بوست میکنم 

 کورش جونم دیروز دوباره بردمت دکتر اخه سرما خوردگیت هنوز خوب نشده ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤وسرفه های وحشتناک میکنی دکتر که دیدت گفت ویروس طول میکش تا خوب بشه بعد رفتیم خونه مامان لیدا وبابایی که دیدیم مامان لیدا نیستش یادش نبودم ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤که خاله نفیسه قرار بره سونو تا ببینن نی نیشون چی؟ به مامان لیدا هم گفته بود بره چون با دکتر اشنا هستش که حتما بهشون بگه چی ؟خلاصه تا من رفتم زنگ بزن ببینم چرا دیر کردن دیدم خاله نفیسه زنگم زد  وخوشحال ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤میگه حدس بزن چی؟ منم حدس زدم ودرست بود کورش اگه گفتی چی ؟

افرین مامان درست وای اینقدر خوشحالی نکن ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤این چه کارهای میکنی حالا این خوشحالی برای اینکه دوست دختر پیدا کردی ؟بله نی نی دایی مرتضی دختر شما دختر دایی دار میشی هوررررررررررررررااااااااااااا

این هم عکس شما که متوجه شدی دختر 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله مهتا
9 آبان 91 18:08
کورش خان از شما بعیده!!!!!!!!!!!!!!!شما ناسلامتی قراره جای کورش کبیر رو بگیری!!!!!!!!!!!!!!در ضمن همدیگه رو خواستید ببینید باید از من اجازه بگیرید!!!!!!!!حالا چون شمایید قبوله من مشکلی با دوستیتون ندارم!!


خودم باید ببینم شرایط بعد حالا یه بار دیدی اصلا با هم تفاهم نداشته باشیم چه سریع تمومش کردی وقتی به دنیا اومد اونوقت
مامانی درسا
10 آبان 91 3:34
قربون ذوقش عزیزمی ....... خاله این فصل با همه ی قشنگیش پر از مریضیه انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی


ممنون خاله شما هم حتما مواظب درسا جون باشید
خاله سارا
10 آبان 91 7:44
مونا جون بهت تبریک میگم از حالا داری مادرشوهرگرری درمیاری


مگه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان نوژاجوني
10 آبان 91 9:53
واي چقدر قشنگ ذوق كردي عزيزم


ممنون خاله جون
خاله باران
10 آبان 91 14:14
جاننننننننننننننننننننننم.قربونت بشم.پهلوون من...


خدا نکن خاله باران
خاله باران
10 آبان 91 14:14
ز سوی عرش رحمن، نوید شادی آمد
بشارت ای محبان، امام هادی آمد
کجایی یابن زهرا بده عیدی مارا
که روح عشق و ایمان امام هادی آمد

عیدتون مبارک...


ممنون عزیزم باران جونم عید شما هم مبارک باشه
zohre,mamane kiyan
12 آبان 91 16:23
azizam eideton mobarak
pesmale khoshgel che gadr bozorg shodi
rasti rasti dige mard shodi ei joooooooooonam



ممنون زهره جون
zohre,mamane kiyan
16 آبان 91 15:58
دوست جونای کیان کد1774 را به شماره ۳۰۰۰۴۹۶۸۹۰۹۰۹۰ پیامک کنید تا رای برای کیان 7ماهه ثبت شود در
نخستین جشنواره نی نی عکس

تاریخ جشنواره نی نی عکس : ۱۶ آبان لغایت سه شنبه ۲۳ آبان می باشد. فقط در این زمان فرصت رای گیری امکان پذیر هست.


چشم عزیزم حتما