کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

ولنتاین

1391/11/25 19:20
نویسنده : مامان منا
561 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

عاشقتیم تا همیشه

 کورش جونم ولنتاین

 مبارک

 

سلام عشق زندگیم فرشته کوچولوی من امشب شب ولنتاین هستش شبی پر از عشق واحساس هست البته روز عشق ایرانی ها 29 بهمن به نام سپندارمذگان نام داره ولی دیگه ما ایرانی ها این روز فراموش کردیم . میخواهم همه جملات زیبای دنیا نثار مهربونیت کنم ولی می بینم در مقابل مهربونی وعشق تو هیچی نیست و فقط من وبابا محمد بهت بگیم

 عاشقتیم

 

من وبابا محمد برات 2تا عروسک خوشمل خریدیم البته خودت انتخاب کردی وبرداشتی امیدوارم وقتی بزرگ شدی دوست داشته باشی

اگر باران بودم انقدر مي باريدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاري به پايت مي گريستم اگر گل بودم شاخه اي از وجودم را تقديم وجود عزيزت ميکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برايت مينواختم ولي افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم 

کورش جونم بدان تا زمانی که من وبابا محمد نفس بکشیم عاشقت هستیم وهر روزمون ولنتاین هستش

اینم عکس کادوهای شما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

عمه جونی
25 بهمن 91 19:12
دل من پاییزیست

که بی تو

مرا تاب شکفتن نیست

توبیا

همه باغ مرا

به شکفتن وادار.



ولنتاینتون مبارک



ممنون عزیزم ولنتاین شما همم مبارک
خاله سارا
26 بهمن 91 8:13
سلام کوروش جونم چگد خوشمله ازکجا خلیدی؟


خاله سارا من ادرسش بلد نیستم از مامانم بپرس زنگش بزن به این بهونه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 بهمن 91 11:20
چه عروسکای خوشگلی. ولنتاینتون مبارک


ممنون عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
آتيلا جون و مامان شيما
26 بهمن 91 17:31
B♥♥O♥♥O♥♥O♥♥O♥♥O♥♥O♥♥O♥♥O♥O♥♥S
اينم يه پيام پربوس واسه شيرين ترين عشق دنیا
يادت باشه زندگي كوتاهه.قوانين روبشكن.زودببخش. عاشق حقيقي باش.بدون كنترل بخند. happy valentine.


ممنون شیما جون ولنتاین هم به شما واتیلا جون مبارک
مامان گلی
26 بهمن 91 18:54
سلام عزیزم . مریب که وبلاگم اومدی . کورش جان رو از طرف من ببوس . ماشالله چقدر بامزه است .


ممنون گلللللمممممممممممممم


مامان ضحا
26 بهمن 91 19:52
هفته دوستی مبارک


ممنون عزیزم
خاله سنا
27 بهمن 91 17:57
سلام مامان جون مرسی به ما سر زدین ولیتاینتون مبارک *



ممنون عزیزممممممممممممممممممممممم
محيا كوچولو
28 بهمن 91 0:59
سلام خاله
چقده عاشقانه-
مباركتون باشه و عروسكاي خوشگل تو هم مبارك باشه كوروش كوچولو@};


ممنون خاله جونم
نوشين مامان آريا
28 بهمن 91 11:03
ولنتاين مبارك كورش جان صدتا از اين ولنتاين ها در كنار مامان و بابا داشته باشي چه عروسك خوشگلي مامان و بابا خريدن


ممنون عزیزم همین طور اریا جون در کنار شما وباباش
مامان رضا جونی
28 بهمن 91 14:45
سلام دوست خوبم
شما به مسابقه دعوت شدی
لطفا یک سر به وبم بزن


ممنون عزیزم
مامان رضا جونی
29 بهمن 91 13:28
سلام
خوبی خانمی
چه خبر از کورش خان؟؟؟؟
اوضاع کورش بهتر شده؟؟؟؟


ممنون ملیحه جون 5 شنبه باید بریم دکتر
شقایق(مامان محمد ارشان)
29 بهمن 91 21:17
خصوصی داری دوستم
مامان امیر محمد
30 بهمن 91 23:35
سلام خاله حون من تو مسابقه شرکت کردم و باری برنده شدن به رای شما احتیاج دارم ممنون میشم به سایت زیر بری وبه کد515 امیر محمد رای بدی
http://shahrekhatere.niniweblog.com/
رای ذاذی حتما خبرم کن


حتما عزیزممممممممممممممم