کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

تولد رضا جون

1391/12/4 13:57
نویسنده : مامان منا
362 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب آروین

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 ارزویم این است که دلت خوش باشد

نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند

نشود غصه دمی نزدیکت

لحظه هایت همه زیبا باشند

از خدا می خواهم

که تو را سالم خوشبخت بدارد همه عمر

ونباشی دلتنگ

رضا جونم تولدت  مبارک 
 

سلام رضا جونم خیلی خوشحالم که یک سال بزرگتر شدی .برای خودت مردی شدی خیلی دلم میخواست روز تولدت پیشت باشم ولی حیف که نتونستم من وکورش اگه ازت دور هستیم ولی قلبمون پیش شما هستش وبا تموم وجودمون تولدت تبریک میگیم وامیدوارم 120 ساله بشی در کنار مامان گلت وبابای مهربونت .من خوشحالم که دوستی به این نازی پیدا کردم که در این مدت کم با تمام وجودم عاشقش شدم  ودوستش دارم 

 

رضا جونم من بهترین ارزوها برات دارم چون لیاقت بهترینها داری از همین جا می بوسمت

اکبر جوجه 

وب رضا جون

rezajoon.niniweblog.com  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

محيا كوچولو
5 اسفند 91 1:45
ناقلا تولد خودتم كه نزديكه، تولدت خودتم مبارك


ممنون خاله خوشحالم کردی
مامان رضا جونی
5 اسفند 91 11:46
سلام عزیزم
مرسی خانمی مرسی
مرسی گلم
شرمنده کردی منو وخوشحالم کردی حسابی
منم خیلی دوست داشتم دیشب توی مهمونی تولدش کنارمون بودی
دوست دارم و می بوسمت


سلام ملیحه جون این چه حرفی در مقابل کارهای شما هیچ کاری نکردم
رضا
5 اسفند 91 11:51
سلام مامان کورش
دستتون درد نکنه که برام تولد گرفتین مامان کورش
دوستتون دارم یک عالمه






این جمله بالا رو رضا وقتی دید توی وبت براش تولد گرفتی گفت و منم برات تایپ کردم


خاله فدات بشه من کاری نکردم من دیروز خودم پیشت نبودم ولی دلم پیشت بود وخوشحالم که شما خوشحال شدی

نوشين مامان آريا
6 اسفند 91 10:42
تولد آقا رضاي گل مبارك باشه صدو بيست ساله بشه . به تولد كورش جون هم چيزي نمونده


ممنون عزیزم بله چند روز دیگه تولد
مامان رضا جونی
6 اسفند 91 17:31
سلام کجایی بیا دیگه دلم برات یک ریزه شده
بیا که می خوام بخاطر تولده رضا یک عالمه تشکر ازت بکنم


ملیحه جون انقدر خجالتم نده