کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

کار خنده دار

1391/12/16 18:05
نویسنده : مامان منا
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان ... چه حال احوال .... من که عاشق این روز ها هستم ... همه چیز خوب  هستش من  وبابا محمد مشغول کارهای تولد عشقمون هستیم وهمه کارها به خوبی دار انجام میشه خدارو شکر شما هم خوب  هستی وروز به روز شیطون تر میشه وحسابی من وبابا محمد سرگرم کردی 

 کورش جونم دیشب یک کاری کردی که حسابی من وبابا محمد خندیدیم  شکلکهای جالب آروین من وبابا محمد داشتیم سریال عمر گل لاله میدیدم وشما مشغول بازی کردن بودی شکلکهای جالب آروین یک تیکه از سریال زمرد خانوم گریه میکرد  شما دویدی یک دستمال بر داشتی ورفتی جلو تلویزیون ومیخواستی بهش بدی و پشت سر هم بهش میگفتی بیا بیا بیا  دیدی نگرفت ازت خودت دستمال به صورتش مالیدی  واشکاش پاک کردی بعد اومدی بقیه بازیت انجام دادی  الهی من فدای قلب مهربونت بشم 

کورش جونم مثل همیشه من وبابا محمد عاشقتیم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

محيا كوچولو
16 اسفند 91 21:39
آخي چقده مهربون و احساسي
خوب پس اولين روزاي سال تولد هم دارين مبارك ايشالله


ممنون عزیزممممممممممممم
گل مامانی
16 اسفند 91 22:53
سلام عزیزم . الهیییییی !!
چقدر بامزه ! دوست دارم بغلش کنم
از طرف من محکم ببوسش


ممنون گلممممممممممممم لطف داری
مامان رضا جونی
18 اسفند 91 7:09
الهی خاله فدای اون دلت بشه انقده کوچولویه


خاله خدا نکن
مامان رضا جونی
18 اسفند 91 16:37
سلام خانمی

اینقده کم با هم این چند وقته چت کردیم که دلم برات یک ریزه شده یعنی این جوری


منم ملیحه جون خیلی دلم برات تنگ شده
مامانی طهورا
18 اسفند 91 17:05
عزیزممممممممممم چقد با احساسی خوشبحال مامان و بابا


ممنون خاله خجالت میدی
نوشین مامان آریا
19 اسفند 91 1:45
قربون اون دل کوچولوی مهربونت برم عزیزم وای خدا از دست این فرشته های کوچولو



خاله خدا نکن
کاش قلب همه
مثل این فرشته ها بود

مامان ضحا
19 اسفند 91 9:49
الهي چقدر با احساس اين فرشته ها خيلي با محبتند.خدا حفظشون كنه


ممنون عزیزمممممممممممممممممممممم
مامان ضحا
20 اسفند 91 9:42
چه با احساس الهي اين فرشته ها چه با محبتند


ممنون عزیزممممممممممممممممم
مامان ملینا و کوروش
21 اسفند 91 18:03
عزیزم چه کار بامزه ای کرده مهربون


خاله من ادم احساسی هستم بوسسسسسسسسسس