کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

خبر جدید

1392/2/4 2:45
نویسنده : مامان منا
297 بازدید
اشتراک گذاری

 

هر وقت قادر به شمردن دانه های بارون شدی

انوقت می فهمی که ما  چقدر دوستت داریم

سلام بر عشق زندگیم ...... کورش جونم خیلی دوست دارم هر چی بگم کم گفتم   به اندازه تمام سلولهای بدنت عاشقت هستم

کورش جونم بابا محمد دیروز رفته دفترچه بیمه شما رو عوض کنه وقتی عوض کرده عکس شما رو هم برای اولین بار داخل دفترچه زدن وتاریخ خیلی زیبایی این اتفاق افتاده  در تاریخ 2/2/92 وای نمیدونی من چه ذوقی کردم واقعا با تمام وجودم  بزرگ شدن  تو رو  احساس کردم  و نمیدونی چقدر خوشحال شدم وچند بار به بابا محمد گفتم این پسر من این کورش کوچولو ما هستش خیلی حس جالبی بود به امید روزهای زیباتر وقشتگ تر 

هستی من وبابا محمد 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
3 اردیبهشت 92 23:57
ای جانم. کوروش کوچولو دیگه ماشالا مردی شده مامانی


ممنون شقایق جون با تمام وجودم مرد شدنش احساس میکنم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
4 اردیبهشت 92 9:04
تلگراف داریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد


ممنون عزیزممم
رضوان مامان رادین
4 اردیبهشت 92 12:03
عزیزممممممممم...اتفاقا ما هم درگیر عکس انداختن از رادینیم تا بریم دفترچه بیم هاش که اعتبار تموم شده را درست کنیم


عزیزم کورش ورادین جون یک روز با هم فرقشون هستش تقریبا کارش همزمان هستش خیلی جالب
آرزو مامان نیکی
5 اردیبهشت 92 7:26
عزیزم ایشاله همیشه برگه های دفترچه اش سفید بمونه و همیشه شاد و سلامت باشه


ممنون ارزو جون
مامان رضا جونی
7 اردیبهشت 92 7:53
سلام عزیزم
مبارک باشه خانمی انشالله عکس دامادیش رو ببینی


ممنون ملیحه جون ایشالله غکس دامادی رضا جونم
نوشين مامان آريا
7 اردیبهشت 92 10:33
عزيزم ايشااله هر روزي كه ميگذره سلامت تر از ديروز و شادتر از امروز باشي


ممنون غزیز دلم
سارا
10 اردیبهشت 92 10:06
اي جااان ديگه آقا كوروش مردي شده واسه خودش


دیگه کم کم میره برامون نان میگیره
نازنین (مامان ثنا)
10 اردیبهشت 92 14:04
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر

قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .
روزت مبارک دوست خوبم



ممنون گلم روز شما هم مبارک