کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

طراحی توسط استاد کورش

1392/3/29 20:04
نویسنده : مامان منا
982 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به هستی من ...سلام پسته خندانم .....سلام فندوق کوچولویم .....

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممم

کورش جونم خوبی؟ خوش میگذره؟

پرنس کوچولوشی من این روزها همه کاری میکنی ونسبت به قبل خیلی شیطون شدی الهی من فدات بشم ....فدای شیطنتات بشم...

چند روز پیش بابا محمد لاک غلطت گیر داشت استفاده میکرد که شما بهش گیر دادی منم میخوام اونم  روی انگشت شما کشید که دیگه کاری بهش نداشته باشی حال نگو شما خوشت اومده ومیخواهی هر جوری هست همه انگشتات لاک بزنی دیگه هر جوری بود فراموش کردی البته من وبابا محمد اینجور فکر کردیم نگو شما فکر دیکه تو سرت هستانیمیشن میکی موس فردا ش که از خواب بیدار شدی رفتی مستقیم سر خودنویس بابا محمد  وشروع کردی طراحی ناخن 

 

 

خواهش میکنم کسی  وقت نخواهد  تا فروردین 94 سرمون شلوغ  

 

کدوم طراح ناخن می تونه اینجوری طراحی کن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

نوشین مامان آریا
29 خرداد 92 22:58
عزیز دلم چه با دقت هم کار میکنی هزار تا بوس


ممنون نوشین جون
عمه جونی
30 خرداد 92 10:24
منا جون تولدت مبارک ببخش دیر رسیدم
انشالله همیشه شاد در کنار خانوادت زندگی کنی
راستی روز جوان هم مبارک عزیزم


ممنون عزیزم منم به شما تبریک میگمممممممممممممممممممممم
آتيلا جون و مامان شيما
2 تیر 92 10:52
سلام خانومي...
حالتون خوبه...!؟
دماغا چاقه...
من كه خودت ميدوني شرمندم...
الان صبح ساعت يازده و آتيلا خوابه و منم خدارو شكر بيكارم و تونستم وقت كنم بيام پيشتون...
بابت غيبتم ببخشيد...
قبون پسري با شيطنت هاش ميشم...
پاهاي كوشولوشو ببين...
آي شيطون...
ماماني نميشه پارتي بازي كنيد ،ما خا ج از نوبت بيايم...
البته نه براي طراحي...
بابت آموزش ميخوايم مزاحم بشيم...
ماماني از طرف من پسرتو خوشمل و آبدار ببوس...
گازشم بگير بي زحمت...
بوووووووووووس...



lممنون شیما جونم اختیار دارید شما خودتون گل پسر هنرمند تر هم دارید
مامان نسرین
2 تیر 92 13:15
سلام مامانی.الهی چه قند عسل نازیهزار ماشاا...به ما هم سر بزنید


ممنون عزیزمممممممممممممممممممممم حتما
ღبارانღ
2 تیر 92 21:03
الهی من قربون این پسرت بشممممممممم....خدااااااااااا..چقدر ماشالهه خوشگل تر شده..وای این لباسش را خیلی خوشم امده..ماه تر از قبل شده..ماشاله...خب طراحه...


ممنون بارا جون
ღبارانღ
2 تیر 92 21:04
قربونت بروم که اینقدر تمرکز کردی...وای من بودم میخوردمت...ماشالله...ماشالله..منا توچه غمی داره..نخود سبز برات پاک میکنه...واکس می زنه.مانیکور می کنه...یگه چی می خواهی.. عاشق این پهلوونتم...ببوسش...


ممنون باران جون دیگه من هیچ کاری نمیکنم
مرجان مامان آران
3 تیر 92 19:51
ای جانممممم عزیز دلم با ابن کارای خوشمزت
راستی منا جون شرمنده برای تاخیر تولدت مبارککککککککک ایشالا سایت همیشه بالای سر کوروش خوشگلم باشه


ممنون مرجان جون
zohre,mamane kiyan
5 تیر 92 10:54
ای جونم چه با دقتم و حوصله کارش رو انجام میده
منا جون از طرف خاله زهرش ببوسیدش


ممنون زهره جون
عمه جونی
5 تیر 92 16:32
ممنون بابت تبریکتون
عید شما هم مبارک
از طرف من این فلفلی عمه جون رو ببوسین
خیلی بانمکه ماشالله


ممنون عزیزممممممممممممممممممممممممممممم
مامان ضحــــــــــــــا
7 تیر 92 8:16
منا جون به گل پسرمون راي دادم.انشاالله كه برنده بشه


ممنون عزیزممممممممممممممممممممممممممممممم
سوسن(مامان پرنسس باران)
7 تیر 92 17:16
قربون اون جدیتت برم من عسلم

مامانش سفارش کنین به ما یه وقت زودتری بده..ناسلامتی خاله شدیم واسه چی؟

ببوس پرنس خوشگلمون رو.


سوسن جون شما نیاز به وقت ندارید
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 تیر 92 8:49
طراح کوچولو به منم وقت میدی. البته بعد از فروردین 94


سعیده جون این چه حرفی شما اراده کن تموم
یه بنده خدااااااا
10 تیر 92 1:15
ننه..................ناناز..................

خوشگل.............


ممنون گللللللللللللللممممممممممممممم
بووووووووووووقم من.............
10 تیر 92 1:17


الهی

خیلی با نمکه

خدا حفظش کنه براتون منا جون....


ممنون عزیزممممممممممممممممممممممممممممم
شیما
14 تیر 92 0:25
مناجون تبریک میگم تولدت رو البته با تاخیر انشاالله 120 سالگیت دوستم .در ضمن ما که به گلپسرمون رای دادیم از طرف من ببوسش .


ممنون شسما جون لطف کردی
مامان مهدییار
17 تیر 92 0:21
عزیزم لینکت کردم حتمن به گل پسرت رای میدیم


ممنون گلممممممممممممممممم