کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

چکاپ

1392/4/24 18:15
نویسنده : مامان منا
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم عشق زندگیم دنیای من هستی من 

سلام پرنس کوچولوی من حال واحوال ظاهرت خوب خوب هست ولی حال من زیاد خوب نیست ولی بازم خداروشکر 

اون هفته ازمایش داشتی برای چکاپ رفتیم تهران ازمایشهات انجام دادی شنبه جوابش اماده بود گرفتم دیدم به نظرم زیاد ازمایشات خوب نیست ولی بازم نظر دکتر مهم دوباره دیروز یکشنبه رفتیم تهران تا دکترت شما ببین اول رفتیم سونو گرافی  بعد رفتیم دکتر بله درست متوجه شدم دوباره کلیه هات دار مواد دفع میکن اونم مقدار زیاد نسبت به قبل تو سونو هم نشون داده هنوز رسوب دار دکتر کامل کامل نمک وشکر برات قطع کرد به هیچ عنوان نباید نمک وشکر بخوری قبلا گفته بود تو غذا خیلی کم نمک بزن ولی دیروز از غذات هم نمک قطع کرد وگفت  به هیچ عنوان نبایدنمک وشکر بخور ونباید  عرق کنی حداکثر دما باید 22 درجه باشه دوباره دارو داد تا 2 ماه دیگه حالا فکرش بکن دمای کاشان نزدیک 50 درجه هستش تو داخل ساختمان وقتی خواب هستی با 2 تا کولر بازم عرق میکنی قرار ببرمت موهات کوتاه کوتاه کنم میگن با ماشین بزن ولی من دلم نمیاد تو خونه لخت هستی فقط مای بی بیی داری  بازم خدارو شکر میکنم که بدتر از این هم ممکن بود پیش بیاد خداجون این دفع پسرم خوب خوب بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان رضا جونی
24 تیر 92 19:49
چند وقته می خوام ازت احوال کوروش رو بپرسم، ولی باز به خودممی گم دل منا رو نلرزونمو نم پرسم
امروز که پست جدید رو دیدم گفتم با گرمای کاشان چه طور می خوای این خوشگل پسر رو سرد نگهداری
این روزا که روزه داری زیاد برای کوروش دعا کن


ممنون عزیزممممممممممممممممم
ღبارانღ
25 تیر 92 23:56
سلام...
دلم نمی امد ازت بپرسم کوروشم خوبه یانه؟ولی باور کن همیشه و همیشه تو ذهنمه..همیشه دعاش میکنم...شاید کم میام ولی هر وقت حرف جمکران و اقا میشه یاد کورورش جونم.می افتم...
وای منا خیلی ناراحت شدم...
اشکهام شروع کرد بیاد...
ان شالله چیزی نیست..ولی حس نوشتنت ناراحتی بود....

ممنون باران جون در مورد حسم کامملا درست اومد امیدوارم زود زود خوب بشه

ღبارانღ
25 تیر 92 23:57
خب نمک و شکر نخوره که مزه نداره هیچی...بمیرم.... مگر میشه بچه عرق نکنه...خب تحرک داره... خدا خودش کمکتون کنه و زود خوب بشه...


ممنون باران جون از دعای شما
ღبارانღ
25 تیر 92 23:58
نـــــــــــــــــــــــــــــــه....
منا به هیچ وجه با ماشین نزن...بچه را تابلو میکنی...هی همه بهش نگاه میکنند...تو روحیه اش تاثیر می ذاره...کوتاه کن .محل نده...

چشم عزیزم با ماشین نمیزنم




ღبارانღ
26 تیر 92 0:00
خدا ان شالله به حق همین ماه عزیز هر چه زودتر پهلوون ناز منو شفا و بده دلت شاد بشه...
جالبه امشب باز سه شنبه شبه...
از اقا امام زمان میخواهم خودش حکم سلامتیش را امضا کنه... از ته دلم میخواهم...با چشمانی گریان...
تو هم صوبر باش نازنینم..همه چیز به خوبی تمام می شه...ان شالله چیزی نیست...مواظب روحیه خودت باش....نازنینم را ببوسش...

ممنون عزیزم من خیلی خیلی خوشحال هستم که دوستای خوبی مثل شما دارم

مامی ارمیا
26 تیر 92 10:12
سلام .مونا جون مگه کوروش ناز چش شده یهو؟؟
پستتو دیدم نگران شدم. خصوصی بیا و جواب بده . منتظرم


چشم الان اومدم

مامان نوژا جونی
26 تیر 92 11:39
ایشاله که زود زود خوب میشه نگران نباش مامانی .شما کاشان زندگی می کنید؟ وای خیلی هواش گرمه.ما تو خردادیه سفر به کاشان داشتیم عکساشم گذاشتم دوست داشتی بیا ببین.در هرحال امیدوارم این کوچولوی تپل مپل ما زودترخوب بشه تا شما از نگرانیت کم بشه .میبوسمتون


ممنون عزیزم چشم الان اومدم ببینم
مامان کارن
26 تیر 92 11:46
سلا م مناجون چرا پس گل پسرما اینجوری شده حتما چشم خورده براش اسفنددووکن ازطرف من ببوسش زود خوب میشه نگران نباش انشااله زود خوب میشه


ممنون گلم از دعای شما
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
26 تیر 92 12:42
سلام دوست لینکی گلم خوبید کوروش خوبه ماشالله
ای جانم شما هم شرکت کردید ؟انشالله که برنده میشی عزیزم


ممنون عزیزمممممممممممممممم
خاله ملیحه
27 تیر 92 1:30
سلام منا جونم خیلی ناراحت شدم که کورشم هنوز خوب نشده.غصه نخور عزیزم ایشالا که زود زود خوب میشه ما هم براش دعا میکنیم


ممنون ملیحه جونمممممممم
مامی ارمیا
27 تیر 92 10:05
سلام مونا جون . ثبت نظرتو بصورا خصوصی بفرست....
منتظر شنیدن احوال کوروش عزیز هستم.


سلام عزیزم برات فرستادم
آتیلا جون و مامان شیما
28 تیر 92 16:42
سلام منا جون...
فدای کوروش میشم...
قربونش بشم...
تروخدا زیاد خودتو ناراحت نکنی ها...
میدونم سخته...
ولی خب چه میشه کرد...؟
مشکلیه که پیش اومده...
ولی اصلا نگران نباش با مراقبت و کمی رعایت کردن بعضی مسایل کوچیک ایشا... هیچ جای نگرانی ای نمیمونه...
داروهاشو مرتب بده...
به غذاش هم دقت کن...
رفع میشه ایشاا...
قربونش بشم...
برای سلامتی و رفع مشکلش دعا میکنم...
ایشاا... هر چه زودتر به امید خدا خوب خوب شه و شما هم از نگرانی در بیاید...
ببوس خوشگلمو عوض من...




ممنون شیما جون
مامان رضا جونی
30 تیر 92 16:07
سلام منا جون
خوبی
کورش خان چطوره
امروز همش فکرم پیش کورش بود
از صبح رضا از خواب که بلند شده با اینکه کولر روشنه ولی عرقش خشک نمی شه

همش توی فکر کورشم که چه جوری می خوای خنک نگهشداری

انشاالهه هر سه تون همیشه سالم باشین


ممنون ملیحه جون ولی خیلی سخت هستش موهاش همکوتاه کردم