کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

نقاشی

1392/5/6 19:48
نویسنده : مامان منا
655 بازدید
اشتراک گذاری

hallo.bmp

سلام تاج سرم .... هستی من ......فرشته کوچولوی من..... پسر ناز وقشنگ من ....نفسمممممممم

پرنس نازم شرمنده دیر به دیر میایم وبت اپ میکنم

کورش جونم شما علاقه خاصی به نقاشی پیدا کردی و اکثر وقتا مشغول نقاشی هستی 117.gifبا مازیک و مداد رنگی وشکلهای جالب میکشی ولی شکلی که تازگیها یاد گرفتی صورت هستش کامل اجزای صورت میکشی گردن ومو هم براش میزاری وحسابی خودت حال میکنی 41.gifو موقع نقاشی کردن منم باید حتما کنارت باشم وتشویقت کنمابر نه شکلک ها وداری دست پیکاسو از پشت می بندی دیگه دفتر وسررسید از دست شما در اسایش نیست  الهی من فدای نقاش کوچولوم  بشم  

کورش جونم مثل همیشه

عاشقیم

اینم نقاشی شما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله سارا
7 مرداد 92 9:03
موناجونم ، کوروش جونم سلام خیلی قشنگه ولی به نظرم یه روانشناس باید تائید کنه عزیزم ایشالا امروزبهت زنگ میزنم


می بینم هنوز زنگ نزدیییییییییییییییییی
کارینا
7 مرداد 92 15:18
سلام چه نی نی نازی دارین... ایشالله همیشه سالم باشه در کنار پدر و مادرش به ما هم سر بزنین



ممنون عزیزمممممممممممممم چشم حتما
مامی ارمیا
9 مرداد 92 12:24
بارک الله پسر باسلیقه و فهمیده که رو دیوار نقاشی نمیکه ....


ممنون عزیزم
خاله مهتا
9 مرداد 92 17:25
قربون این دستای پنیری و خوشگلت برم با این اثرت پیکاسو جووووووووووووووووون
ღبارانღ
12 مرداد 92 20:00
سلام...
خوبی عزیزم؟
ببخش دیر به دیر میام ولی می بینی که هر بار میام عقب افتاده هام را هم جبران می کنم.... پسر هنرمنده منههههههههههه...عزیزممممممممممم.....


ممنون باران جون شما همیشه به من وکورش لطف دارید بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس