کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

روز زیبااااااااااااااااااااااااااااا

1392/5/30 19:09
نویسنده : مامان منا
307 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

سلام به زیبای ٢ عالم.....سلام به فرشته ئ زمین..... سلام هستی عالم ..... سلام شیرینم .... سلام شیب سرخم 

سلام برعشقم   

پرنس نازم خوبی؟ حال احوالت چطور ؟ من که خیلی خیلی خوب وخوشحال هستم چون امروز یاد ٣ سال قبل افتادم ٣٠ / مرداد/١٣٨٩ بله خودت که میدونی چه روز زیبایی بود من وبابا محمد ساعت ٢.٤٠ تو ازمایشگاه متوجه شدیم که خدای مهربون یکی از فرشته های ناز وزیباش قرار به ما بده نمیدونی چقدر اون روز من وبابا محمد خوشحال شدیم  میتونم بگم جز بهترین روز زندیگی  ما بود وقتی خاطره اون روز برای کسی میگم باتمام وجودم تعریف میکنم ومثل یک فیلم زیبا جلو چشمام میاد  .گلم باور نمیکردم خدای مهربونم این نعمت بزرگ به من داده فقط فقط خدارو شکر میکردم والان ٣ سال از این روز زیبا میگذره ومن خداجونم شاکر هستم  که  تو رو به من ومحمد داده وازش میخوام کمکم کن بهترین فرزند تربیت کنم فرزند سالم و صالح وبا ایمان که بتونی فرد مفید باشی

به امید اون روز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مهتا
2 شهریور 92 23:21
قربون قد رشیدت برم مننننننننننن


مسی مهتااااااااااااااااااا
مامان نوژا جونی
3 شهریور 92 12:29
عزیزم به جشن تولد دختری دعوت شدید به وبلاگم سر بزنید26590


ممنون عزیزم
masi
4 شهریور 92 23:01
چه عسل نازنینی خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم
مامان ضحــــــــــــا
5 شهریور 92 8:28
آفرين به كورش عزيز كه ديگه با پوشك خداحافظي كرده.گل پسرمون بزرگ شده
منا جون انشاالله كه هميشه در كنار هم خوش باشين.


ممنون عزیزم همین طور شما
مامان رضا جونی
5 شهریور 92 9:29


مرسی ملیحه جونممممممممممممممممممممممممممم
مرجان مامان آران
7 شهریور 92 17:28
اخی چه بامزه منم 30 فهمیدم
ولی 2 سال پیش


مرجان جون چه جالب