کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

دوری پدر وپسر

1392/6/13 17:33
نویسنده : مامان منا
407 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام فرشته کوچولوی من .... سلام پسرم ..... سلام مرد من..... سلام وجودم

 

کورش جون خوش میگذره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیدونم این چند روز که بابا محمد پیشت نیست دوست داشته باشی یا نه ؟ دفعه قبل که بابا محمد رفته بود مسافرت یه کوچولو بهونه گرفتی این دفعه نمیدونم چیکار کنی ؟بله دیروز بابا محمد رفت افغانستان به دفترش سر بزن ببین اونجا چه خبر؟ 2 هفته طول میکشه مسافرتش من وشما هم اومدیم خونه مامان لیدا وبابایی   هنوز بهونه های شما  شروع نشده ولی قبل از رفتن بابا محمد بهت گفتم شما قرار مرد من باشی وتو عزیزدلم گفتی باشه دیشب تلفنی با بابا محمد صحبت کردی بهت گفت منا اذیت بکن شما هم گفتی نه نه منم حسابی حال کردم ولی کورش جونم من که از دیشب دلتنگ بابا محمد شدم هر دفع که می رود مسافرت برای من هر ثانیه اش اندازه یک قرن طول میکشه هنوز نرفته لحظه شماری میکنم برگرده اخه خیلی خیلی دوستش دارم

من عاشق 2 نفرتون  هستم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سارا
14 شهریور 92 9:19
سلام کوروش جون تو که مطمنم بهت خوش میگذره چون قراره هرروز با مامان لیدا وخاله مهتا بری صفاسیتی ولی مونا جون قربون دلت برم میدونم چه حالی دارم آقا محمد که قرار دوهفته دیگه بیاد منم مسعود وقتی یه شب کاری داره اندازه یکسال برام میگذره به مانم یه سری بزن بابچه ها بریم بیرون عزیزم


ممنون سارا جونمممممممممممممممممممممممممممم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
19 شهریور 92 12:42
دلتنگ نباشی مناجون. جاش خالی نباشه.


ممنون سعیده جون