کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

دوری تموم شد

1392/6/24 17:51
نویسنده : مامان منا
317 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام عزیزم.........سلام وجودم...... سلام کوچولوی نازم........

کورش ناز و دوست داشتنی این 10 روز بهونه خیلی گرفتی ولی خدارو شکر که تموم شد وبابا محمد 5 شنبه اومد وقتی دیدیش رفتی بغلش و ازش جدا نمی شدی حسابی خودت لوس کردی وبرات لباس اورد ویک پازل که تصویر خودت هستش باید بچینی این چند روز وقتی از خواب بیدار میشی شروغ میکنی به گریه وفقط بابا  بابا میگی بعد اروم میشی

جمعه با بابایی و مامانی وعموها رفتیم روستای رهق خونه دوست بابایی وشما اونجا حسابی بالا وپایین پریدی وبازی کردی وعصری برگشتیم انقدر خسته شدی که تو ماشین خوابت برداینم احوالات شما

اینم پازلت که باید بچینی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رضا جونی
26 شهریور 92 11:19
سلام خانمی چشمتون روشن
همیشه خوش خبر باشی
ولی نگفتی آزمایشای پسرمون چی شد؟


ملیحه جون 5 شنبه میبرمش تهران دکتر
رضوان مامان رادین
26 شهریور 92 21:28
یکبار کامنت گذاشتم از دست رادین نفهمیدم ارسال شد یا نه...
کوروش خاله پازل خیلی قشنگه...خانومی شما اطلاع دارید کجا بادی عکس بدیم تا پازل عکس پسمل ما را هم درست کنن..خیلی جالب بود...مبارکش باشه عزیز خاله


ممنون رضوان دجون
مامان رضا جونی
27 شهریور 92 16:08
سلام
ای بابا کجایی
من هستم، تو نیستی!
تو هستی، من نیستم!
پس کی هر دومون هستیم؟؟؟


بخدا نمیدونم عصری تو فیس بوک بودم تو وب نبودم شرمنده
معصومه
27 شهریور 92 23:05
جووووووووووووووووووووووووون دلم عزیزم
بوس بوس بوس برای کوروش عزیزم


ممنون عزیزمممممممممممممممممم
خاله مهربون
29 شهریور 92 4:19
سلام خیلی زیبا بود


ممنون عزیزم