کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

این روزهای کورش جونم

1392/7/10 18:05
نویسنده : مامان منا
416 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عزیزم .... نفسم .... نازنیم .... تاج سرم ....

پسر نازنیم خوبی؟خوش میگذره؟ خداروشکر

کورش جونم اول از همه از شما معذرت میخوام این چند روز نرسیدم به وبت سر بزنم امیدوارم بتونم جبران کنم

پرنسم دیروز (یکشنبه)ودوشنبه 2 تا کار جدید انجام دادی همیشه توی خونه دوچرخه سواری میکردی و بیرون که می رفتیم سه چرخه سوارت میکردم ولی اصلا علاقه بهش نداشتی تا دلت بخواد عاشق دوچرخه هستی دوشنبه دوچرخه بردیم بیرون تو کوچه سوارت کردم خیلی راحت این طرف وان طرف میکردی یه کمی هم پا زدی وخودت حرکتش دادی حسابی خوشت اومده اومد دیروز هم رفتیم فکر کنم فعلا برنامه اصلی ما دوچرخه سواری شما شده

 

 

 

دیشب با هم رفتیم بیرون تا شما ببریم خانه اسباب بازی دفعه اولت بود حسابی خوشت اومده بود چند تا خاله اونجا بودن وبابچه ها بازی میکردن همه جور بازی هم داشتن وشما هم با بچه ها وخاله ها بازی میکردی مشغول بازی بودی که من ار جلو چشمت دور شدم ببینم بهونه میگیری یا نه دیدم اصلا یادت نیست که با مامانت رفته بودی اونجا تقریبا2 ساعت اونجا بودی به هیچ عنوانی نمیخواستی بیای بیرون حسابی مشغول بودی اینم از کارهای شما 

 

 

 

 


مثل همیشه من وبابا محمد

عاشقتیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله سارا
11 مهر 92 8:03
سلام کوروش جون خداروشکر که خیلی بهت خوش گذشته ولی خاله پاییز شده به مامان منا بگو دیگه اینجوری لباس تنت نکنه سرمابخوری دیگه هیچی فدات

ممنون خاله سارا ولی هنوز هوا گرم منم گرمای
ی هستم
zohre maman kiyan
12 مهر 92 9:59
عزیزم معلومه خیلی بهت خوشگذشت خاله

همیشه خوش باشین
مامی دیگه به ما سر نمیزنید چرا؟


ممنون عزیزم شرمنده اصلا نمی رسم سر به وب کورش بزنم کوتاهی من ببخشید
مامان رضا جونی
12 مهر 92 20:43



ما بیشترررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
مامی ارمیا
13 مهر 92 12:37
ایشالله همیشه بهت خوش بگذره عزیزم .... چقد ناز و بزرگ شدی آقا خشگله ....


ممنون عزیزم از طرف من وکورش ارمیا ببوسید
زهرا مامان محمدسام
13 مهر 92 14:45
عزیزدلم همیشه به گردش خوشگلم
خوش بگذره .




ممنون عزیزممممممممممممممم
سارا (مامان سانیار)
14 مهر 92 16:44
الهی فدات بشم که هر روز شیرین تر و دوست داشتنی تر میشی کوروش جونم




خدا نکن ممنون عزیزم از طرف من وکورش سانیار جون ببوسید