کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

احوالات عشقم

1392/8/11 17:46
نویسنده : مامان منا
378 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

کورش جونم

ارزو میکنم فرو افتادن هر قطره باران از اسمان امینی باشد بر ارزوهای قشنگت

سلام عزیزم ..... عشقم....هستی وجونم....حال احوال شما ؟ خوش میگذره؟

کورش جونم خبر خاصی نبود 5 شنبه رفتیم تهران تا دوباره ازمایشهات انجام بدیم که انشالله همه خوب باشه یکشنبه جوابش اماده هستش بعد باید ببریم نشون دکترت بدیم امیدوارم این دفعه داروهات قطع کن بعد از ازمایشگاه رفتیم برای شما خرید زمستونی وحسابی خرید کردی بعد  برگشتیم کاشان . رفتیم خونه مامان لیدا وبابایی اونجاهمه بودن اتریسا هم دندون در اورده بود وقرار شد همه جمعه خونه دایی مرتضی باشیم وچشن دندونی بگیریم

جمعه رفتیم خونه دایی مرتضی حسابی خوش گذشت همه پذیراییشون شکل دندون بود  راستی اش دندونی هم خوردیم شب که برگشتیم خیلی بی حال شدی ونسبت به همیشه زود خوابیدی واز صبح که بیدار شدی سزما خوردی وهمش خوابیدی فعلا بهت شربت سرما خوردگی وحساسیت میدم تا فردا ببرمت پیش دایی بابا محمد  اخه روزهای فرد کاشان هستش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رضا جونی
11 آبان 92 21:06
الهی فدات شم باز مریض شدی به مامانت بگو بهت تند تند لیمو بده چسرم مریض نشه
مامان منا
پاسخ
اطاعت ملیحه جون شما امر بفرماید ما انجام بدیم
ღبارانღ
12 آبان 92 21:36
سلام... خوبم.ممنونم از احوال پرسی ات عزیزم... خوشحالم که دوباره آهنگ شاد رو وب پهلوونم گذاشتی.. خوشگلم خوبه؟ منا باور کن روز 7 ابان روز کوروش یاد تو و کوروش بودم... حالش چطوره؟ مواظب خودت باش...دو تا بوس محکم از قول من بکن...
مامان منا
پاسخ
ممنون باران جون من خیلی خوشحالم که دوستای به این خوبی دارم
ღبارانღ
12 آبان 92 21:39
ان شالله امروز جواب خوب باشه... مبارک جشن دندونی اتریسا جون..خدا هر دوشون را حفظ کنه... براتون دعا میکنم.همان طور که می دونی همیشه برای سلامتیش دعا میکردم و میکنم واز یکی از خواهش های من از اقای مهربونم امام زمان شفا کوروش جون هست. روز 5 شنبه هم که روز سوره دهر بود برای شفای همه بچه ها دعا کردم..خدا قبول کنه...و به زودی خبرهای خوش سلامتی را از همه بخونم...تو هم برای همه دعاکن و زودی خبرهای خوب بهم بدهی...منتظرم...
مامان منا
پاسخ
ممنون خاله باران من خیلی خوشحالم که خاله به این خوبی دارم
مرجان مامان آران و باران
14 آبان 92 3:13
خریدات مبارک عزیزممممممم ایشالا ازمایشاتم خوب باشه قربونت برم و ایکنه سرما خوردگیتم چیز خاصی نباشههههههه
مامان منا
پاسخ
ممنون مرجان جون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
14 آبان 92 16:05
کوروش جونم سلام خاله قربون تو ک انقدر ماشالا مرد شدی لباسای زمستونیت مبارک خاله جونم. ایشالا جواب ازمایشات هم خوب خوب باشن گلم. دندون آتریسا هم مبارک باشه. تو این فصل همه سرما میخورن. ارشان هم سرما خورده. خیلی مواظب خودت باش گلم... راستش خاله جونم این روزا خیلی وقتم کمه. ارشان هر لحظه شیطونتر میشه... منم گاهی میام وبت ولی وقت نمیشه نظر بنویسم. فدای تو قول میدم جبران کنم. بوووووووووووووس ب تو و مامان مهربونت
مامان منا
پاسخ
ممنون شقایق جون خوش حال میشم تو وب کورش ببینیمت