کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

برف بازی

1392/10/19 19:04
نویسنده : مامان منا
290 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

امیدوارم روزای زمستونیت

مثل دل من که از عشق تو لبریزه گرم باشه روزای زمستونیت قشنگ

سلام عزیز دلممممممممممممممممم

خوشمل وناز من.....شاهزاده زیبای من......زیبا رو...

 

سلام ب کورش خان

عزیزم حال واحوال این هفته شما خیلی خوب بود خداروشکرررررررررررررررر

کورش جونم جمعه قبل برنامه فیتیله شعر برف خوندن وهمراه شعر برف بازی هم میکردن دیگه از اون موقع که برنامه دیدی راه می رفتی ومی گفتی منم میخوام برف بازی کنم حالا شانس شما هنوز امسال برف نیومده بود دیگه تصمیم داشتیم برف شادی بگیریم برات بزنیم بجای برف واقعی که خداروشکر دوشنبه صبح برف حسابی شروع به اومدن کرد وقنی از خواب بیدار شدی متوجه شدی برف میاد حالا عصر که بریم بیرون داشتیم کارهامون میکردیم که بابا محمد اومد وبا هم رفتید تو کوچه ولی تا دیدی برف روی زمین نیست حسابی حالت کرفته شد

سریع برگشتی بابا محمد هم نمیتونه ناراحتی شما رو ببین بهت گفت سریع غذات بخور بریم برف بازی شما هم به عشق برف غذات خوردی ورفتیم پارک بام شهر

اونجا پر از برف بود حسابی خوشحال شده بودی میدویدی تو برفها

برفهارو از روی زمین جمع میکردی به من وبابا محمد پرت میکری 1 ساعتی برف بازی کردی حسابی خوشحال بودی از خستگی تو ماشین خوابت برد تا شب برف میومد دوباره شما اصرار بریم برف بازی دوباره رفتیم برف بازی ولی زود برگشتیم 

اینم عکسهای برف بازی شما

 

 

 

 

جای پای کورش جونم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله سارا
21 دی 92 8:17
سلام سلام صد تا سلام به کوروش خان چه بفرایی به به چه پدر وپسر احساساتی شدن ایشالا همیشه همین جوری کنار مامان وبابا خوش باشی عززززززززززززززززززززززززززیزم
مامان منا
پاسخ
ممنون خاله سارا امیدوارم شما هم در کنار خانواده تون شاد وخرسند باشید
شقایق(مامان ارشان)
21 دی 92 22:34
خصوصی
سارا ( مامان سانيار )
22 دی 92 10:15
كوروش جونم چه خوب برف اومده و حسابي برف بازي كردي ايشالا هميشه شاد باشي گلم
مامان منا
پاسخ
ممنون سارا جون
سارا ( مامان سانيار )
22 دی 92 10:21
منا جون خصوصي داري عزيزم
مرجان مامان آران و باران
22 دی 92 18:12
قربونتتتتتتتت برم خوشگللللللللللل همیشه لبتون خندون و شاد باشه عزیزمممممممم
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممممممممم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 دی 92 2:45
هیچ کدوم از عکسات باز نشد
مامان منا
پاسخ
ای وای چرا باز نمیشه
پگاه مامان آرتین
30 دی 92 9:13
عزیزم چقدرعکسای قشنگی.چه پسرآقایی.ماشالا.چه روزبرفی قشنگیییییییییی
مامان منا
پاسخ
ممنون پگاه جون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 بهمن 92 11:19
چه حالی کرده این پسر گلی
مامان منا
پاسخ
نمیدونی سعیده جون چقدر خوشحال بود هر چی بگم کم گفتم
مامی آتریسا جون
9 بهمن 92 10:02
ماشالله خیلی بامزه ست خدا واستون حفظش کنه
مامان منا
پاسخ
ممنون گلممممممممممممممممم
عمه جونی
11 بهمن 92 16:19
سلام عزیزم ممنون در نبودم بهمون سر زدین آخ جووووووووون برف...من و کیان هم عاشق برفیم خداکنه امسال یه عالمه برف بباره تا حالشو ببیریم خوش بحالت کوروش جونم الهی همیشه لبت خندون باشه عزیزم
مامان منا
پاسخ
ممنونوعزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامی آتریسا جون
11 بهمن 92 20:55
عزیزم با افتخار وب خوشگل کوروش جون و لینک کردم، اگه عنوانش و دوست نداشتین تو نظرات بهم بگین اگه دوست داشتین وب آتریسای من و هم با عنوان خودش لینک کنین مرســــــــــــــــی[ پاسخ]ممنون عزیزم لطف کردید منم لا افتخار شما لینک کردم