کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

گذر زمان

1392/12/21 2:06
نویسنده : مامان منا
440 بازدید
اشتراک گذاری

 

کورش جونم

عاشقانه دوستت داریم

وخدا را هزاران بار سپاس می گوییم

که تو فرشته نازنین را به زندگیمان هدیه داد

سلام پسرم....سلام یکی یکدونه ...سلام مهربونم ......

پرنسم امروز فقط میخوام این 3 سال زیبا یی که در کنار هم بودیم به تصویر بکشم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولد 2 سالگیت

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان رضا جونی
21 اسفند 92 11:55
ای جونم فدات بشه خاله چقده حال کردم
مامان منا
پاسخ
oخاله خدا نکن ممنون شما لطف داری
مهتا
22 اسفند 92 14:22
کورش جونم فدات بشم که از وقتی به دنیا اومدی دل من بردی تا الان
مامان منا
پاسخ
دیگه چیکار کنم
مامان محیا
22 اسفند 92 14:23
ای خدا چقدر ناز بودی وناز هستی
مامان منا
پاسخ
ممنون گلممممممممممممممممممم
مریم
22 اسفند 92 14:24
سلام منا جون خواهش میکنم از طرف من گل پسرت بوسه بارونش کن
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم شما هم مهسا جون از طرف من ببوس
شیما
23 اسفند 92 21:05
واااااااااااای پسرمونو چه مردی شده حالا برای خودشا منا جون خدا حفظش کنه. در ضمن منم رمز ندارم منتظرما.
مامان منا
پاسخ
ممنون شیما جون
رضوان مامان رادین
27 اسفند 92 23:38
عزیزززززززززززززززززم ماشاا... به پسرررر خوشتیمون
مامان منا
پاسخ
ممنون رضوان جون
مامان ضحـــــــــــا
28 اسفند 92 7:50
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **پيشاپيش عيد نوروزت مبارک** اين هم عيدي ما به شما http://www.amazing.ir/wp-content/uploads/2014/02/Nowruz-93-Amazing-ir-7.jpg
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی زیبا بود
مامان کارن
28 اسفند 92 10:09
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد راتبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم سال نو شما هم مبارک
مامانی درسا
1 فروردین 93 3:23
عزیزم سال نو و سالروز تولدت مبارک انشاالله همیشه سلامت و شاد باشی
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم سال نو شما هم مباررررکککککککککککککک
مریم
18 فروردین 93 11:27
سلام این رو بفرست اگر نفرستی ب قران پشت کردی و تا اخر عمر بد شانسی میاری مستقیم تنزیل العزیزالرحیم لتنذر قوما ما انذر آبا وهم فهم غافلون ب 9 نفر جز من ببین تا 60دقیقه خدا برات چیکار میکنه امروز روز بزرگیه......