کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

گذر به 4 سال قبل

1393/5/30 23:23
نویسنده : مامان منا
892 بازدید
اشتراک گذاری

 totalgifs.com welcome gif gif 105.gif 

 به نام خدایی که در این نزدیکی است

کورش جونم

برای رسیدن ب بالاترین قله ی جهان فقط کافیه فروردینی باشی

سلام کورش جونم.... شاهزاده ی زیبای من ....

چه حال واحوال خوش میگذره ؟؟؟ بله حسابی بهت خوش میگذره امیدوارم همیشه شاد باشی عزیزم امروز یک مناسبت خیلی خیلی زیبایی هستش امروز من وبابا محمد  دوباره به 4 سال قبل برمیگردیم 30/ مرداد/89 ساعت 2.30 بعدازظهر ازمایشگاه احترام بهمون گفتن  جواب ازمایش مثبت ویک فرشته کوچولو تو دل من هستش ومن دارم مامان میشم وای تمام ثانیه هاش یادم هستش         چه روز زیبایی بود چه احساس قشنگی .......

خدا جونم بابت نعمت زیبایی که ب ما دادی

thank you roses

وب این مناسبت یک چشن کوچولو 3 نفر گرفتیم وب این مناسبت که شما هم خیلی خوشحال بشی رفتم سرزمین عجایب وحسابی خودت خالی کردی دیگه خسته خسته برگشتیم خونه که تو ماشین خوابت برد

کورش جونم

ارزوی من وبابا محمد هر چه ارزوی خوبه مال تو باشه 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

♥مرجان مامان آران و باران♥
4 شهریور 93 15:44
سلام منا جوننن ایشالا که همیشهههههههههههههههه خوشحال باشید عزیزمم ببخشید دیر سر زدم میبوسمتوننننننننننننن
مامان منا
پاسخ
ممنون مرجان جون شما همیشه ب ما لطف داری
مامانی رضا جون
5 شهریور 93 11:53
سلام خانمی من و باش اول عکس رو دیدم که جواب آزمایش HCG رو گذاشتی فک کردم که شما هم دست بکار شدین وقتی مطلبت رو خوندم اینجوری شدم خوب اینجوری حالا سر کار می گذاری
مامان منا
پاسخ
سلام عزیزم ملیحه جون باور کن وقتی مینوشتم یادخودت افتادم گفتم خیلی با حال بخونی وهمچین فکری بکنی
میترا
11 شهریور 93 17:57
عزیزم واقعا چه روز زیبایی هستش به هر 3 تا تون تبریک میگم
مامان منا
پاسخ
ممنون گلممممممممممممممممممم
مامان نازنین
11 شهریور 93 18:03
کورش جونم بهت تبریک میگم بخاطر مامان وبابای خوبی که داری
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف داری نازنین جون ببوس
ندا
11 شهریور 93 19:08
کورش جونم همیشه به گردش وشادی
مامان منا
پاسخ
ممنون ندا جونممممممممممممممممممممم
مامان ملی و کوروش
23 شهریور 93 17:01
مبارکه عزیزم خیلی زیبا نوشته بودی
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری