کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

روز پدر

1394/2/13 17:37
نویسنده : مامان منا
1,359 بازدید
اشتراک گذاری

کارت پستال درخواستی طراحان

سلام کورش جونم حال واحوال شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خداروشکر خوب هستی وما از شادی تو شاد هستیم 

شاهزاده ی من امروز روز مرد هستش روز شما مرد کوچک وروز عشقم ... بابا محمد بهترین بابای دنیا .... بله میتونم خیلی محکم ومصمم بهت بگم تو بهترین بابای دنیا داری همه باباها خوب هستن ولی بابای تو از خوب بودن هم رد شده فوق العاده هستش بخاطر مهربونیش....گذشتش .... همه زندگیش وقف من وتو کرده وبا شادی من وتو اون هم شاد هستش

ومن وتو با تمام وجود بهش میگیم محمد جان عاشقتیم واز خدای مهربون ممنون هستیم که در کنار تو هستیم وب تو تکیه کردیم من وشما وبابا محمد ب این مناسبت یک چشن کوچولو گرفتیم وحسابی بهمون خوش گذاشت من عاشق مردهای زندکیم هستم ( محمد وکورش ) 

روز پدر هم ب بهترین باباهای دنیا ( بابا خودم وبابای محمد ) تبریک میکم 

 

پسندها (1)

نظرات (0)