کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

بازی

1391/1/19 4:20
نویسنده : مامان منا
408 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان   چندتا بازی بلد شدی اولی لی لی حوضک خودت بازی میکنی فقط نمیتونی بخونی  یکی دیگه کلاغ پر فقط حرکت دست انجام میدی بعضی وقتا میگی پ پ   شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین 

قایم موشکم بلد شدی وسایلت قایم میکنی من پیدا میکنم بعضی وقتا هم بر عکس

 Animated avatar 100x100

 بازی اتل و متل هم انجام میدی فقط با حرکت دست  

دیگه یادم نمیاد بازی که بلد باشی به امید بازیهای بیشتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

amoo masoud
26 فروردین 91 0:28
migam kollan weblog sargarmie bozorgtarast.....nakh suzan mamana,va3 rafe bikari.....vagarna bache k nemitune weblogesho bebine alan k....badanam fek nakonam bachehaye in doro zamune barashun mohem jelve kone



من الان چیزی نمیگم میزارم کورش بزرگ بشه خودش جوابت میده
مامانی درسا
26 فروردین 91 7:37
سلام دوست من مرسی به ما سر زدین . پسر گلی رو ببوسین . منا جان گل پسرتو ببوس تقریبا" هفت هشت تا پست پسرمو خوندم ولی بخاطر کمی وقت فقط یه کامنت گذاشتم امیدوارم دفعه بعد بیشتر بتونم نظر بذارم خوشحالم ازدوستی باشما .


منم از شما ممنونم به کورش سر زدید منم از دوستی شما خوشحالم
مامان باربد
26 فروردین 91 13:00
آفرین جیگر طلا...


ممنون به امید بازیهای بیشتر
مینا
26 فروردین 91 17:13
گلم خیلی خوبه به مامان مونا بگو اتل متل هم یادت بده


چشم مینا جون مامانم یادم میده ولی خودم هر چی بخوام یاد میگیرم هر چی هم نخوام یاد نمی گیرم