کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

مادر

1391/2/23 18:39
نویسنده : مامان منا
362 بازدید
اشتراک گذاری

 

از طرف کورش به همه مامان های مهربون

 

مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

کارت پستال خیلی جدید روز مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

❤。★مامان رضا جون★。❤
23 اردیبهشت 91 18:48




مرسی گلم منم همین طور
بابای ملیسا
23 اردیبهشت 91 22:13
ضمن عرض تبریک به خاطر روز مادر ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشم سر بزنید و با نظرات قشنگتون وبلاگ ملیسا رو مزین کنید
آسمان را گفتم :
می توانی آیا
بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه
روح مادر گردی ؟
صاحب رفعت دیگر گردی ؟
گفت نی نی هرگز !!!
من برای این کار
کهکشان کم دارم
نوریان کم دارم
مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم !

خاک را پرسیدم :
می توانی آیا
دل مادر گردی ؟
آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟
گفت نی نی هرگز !
من برای این کار
بوستان کم دارم
در دلم گنج نهان کم دارم !

این جهان را گفتم :
هستی کون و مکان را گفتم :
می توانی آیا
لفظ مادر گردی ؟
همه ی رفعت را
همه ی عزت را
همه ی شوکت را
بهر یک ثانیه بستر گردی ؟
گفت نی نی هرگز !
من برای این کار
آسمان کم دارم
اختران کم دارم
رفعت و شوکت و شان کم دارم !
عزت و نام و نشان کم دارم !

آن جهان را گفتم :
می توانی آیا
لحظه ای دامن مادر باشی ؟
مهد رحمت شوی و سخت معطر باشی ؟
گفت نی نی هرگز !
من برای این کار
باغ رنگین جنان کم دارم !
آنچه در سینه ی مادر بوُد آن کم دارم !




ممنون چشم حتما سر میزنم
مهسا مامان باربد
24 اردیبهشت 91 8:22
گفتم مادر! ... گفت: جانم

گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم

گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم

گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم

گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم ...

اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...! همیشه از درد گفتم و از رنج.....!

روزت مبارک مامان مهربون کوروش



مرسی مهسا جون روز شما هم مبارک مامان گل
محيا كوچولو
24 اردیبهشت 91 16:43
مــادر آن مــرکــز پــرگــار عـشـق مــادر آن کـاروان سـالـار عـشـق
آنـکـه جـان در پـیـکر گیتی دمید روزگــــار تـــازه آئـــیـــن آفـــریـــد
گــریــه هـای او ز بـالـیـن بـی نـیـاز گــوهــر افــشـانـدی بـدامـان نـمـاز
اشـک او بـر چید جبریل از زمین همچو شبنم ریخت بر عرش برین

روز مادر بر همه فرشتگان زميني مبارك





عزیزم روز شما هم مبارک
خاله سارا
30 اردیبهشت 91 9:52
کوروش جون به مامانت بگو دیگه از این بی احترامی ها بهم بکنه دیگه نظر نمیدما


من کی باشم به شما بی احترامی کنم گلم
خاله سارا
7 خرداد 91 13:44
موناجون سالگردازدواج دوستتوبهش تبریک گفتی ناراحن نشن اینا



سارا جون به قول خودشون وای نرسیدم همش به یادشم