کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

پازل

1391/3/16 17:49
نویسنده : مامان منا
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسمل ناز و قشنگم 7.gif  روز به روز که میگذره بیشتر عاشقت میشم امروز بیشتر از دیروز دوست دارم فردا بیشتر از امروز عاشقتم  بابا محمد برات پازل گرفته بابا محمد ممنون بابت پازل با این همه کار به فکر بازی کورش هم هستی  پازل اجزای صورت هستش حسابی باهاش مشغول هستی الان قشنگ دماغت نشون میدی تا حدودی گوشهاتم یاد گرفتی الهی من قربون هوشت برم گل پسرررررررممممممممم

اینم عکس پازل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مادر کوثر
16 خرداد 91 19:59



مرسی عزیزم
❤。★مامان رضا جون★。❤
16 خرداد 91 22:20
باریکلا به این گل پسر که پازلش رو داره تند تند یاد می گیره


مسی گلم بوس بوس
خاله سارا
17 خرداد 91 13:09
موناجون خوش به حال پسرت خوبه که انقدر به فکر آینده کوروش جون هستید



ممنون عزیزم بوس بوسسسسسسسسس
لی لی
17 خرداد 91 20:20
سلام عزیزم ممنون که به وب من سر زدی
ایشالا که نینیه نازتون همیشه زیر سایه شما سالم باشه



ممنون گلم
❤。★مامان رضا جون★。❤
20 خرداد 91 11:13
سلام عزیزم
یک خبر خوش دارم براتتتتتتتتتتت
اگه گفتیییییییییییییییییییییییییییی
مشتولوق می خواد تا بگممممم


فکر کنم داری میای پیشم