کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

حمام

1391/3/17 23:41
نویسنده : مامان منا
486 بازدید
اشتراک گذاری

کورش عزیزم امروز حسابی خسته شدی الانم که برات مینویسم مثل فرشته ها خوابیدی فداتتتت  شکلکهای جالب و متنوع آروین امروز صبح بابا محمد رفت تهران وقرار شب برگرده من وشما تنها هستیم امروز کار خاصی ندارم برای همین تصمیم گرفتم ببرمت حمام حسابی اب بازی کنی   شکلکهای جالب و متنوع آروین برای اینکه فردا دیگه نمی رسم حمامت کنم کار دارم اخه فردا تولد عسل جون هستش همه فامیل دعوت کرده دیگه خبرهای تولد فردا میدم

 

 

حسابی خوشحالی داری اب بازی میکنی

 

وقتی از حمام امدی بیرون حسابی  ناراحت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

دوقلوها
18 خرداد 91 8:30
چلام خوبی کوروش جون گبونت برم با این موهای ففلیت ماهم حالاخودمون تنهایی میتونیم دیگه تنهایی بریم حموم اول من میرم بعد ابوالفضل میره دیگه بزرگ شدیم



خوشبختم منم تهنا میرم حمام
خاله سارا
18 خرداد 91 8:31
کوروش جون حمامت بخیر چرا انگده ناراحنی اگه پیشم بودی می خواستم گازت بگیرم



خاله سارا خدارو شکر دوری ودستی
امیر
18 خرداد 91 9:14
آیا به آینده خود و فرزندانتان اندیشیده اید؟ آیا آینده برایتان مهم است؟ آیا میدانید با کمترین پس انداز میتوانید هم سرمایه گذاری کنید هم بیمه شوید؟ آیا برای دوران بازنشستگی خود و فرزندانتان چاره ای اندیشیده اید؟ ما بیمه عمر و تامین اتیه بیمه پاسارگاد را به شما پیشنهاد میکنیم. با پرداخت حداقل 20 هزار تومان در ماه از مزایای بیمه عمر و تامین اتیه بیمه پاسارگاد استفاده کنید و در پایان از اندوخته طلایی بهره مند شوید. 0 بازنشستگی 0 از کار افتادگی 0 دریافت وام 0 پوشش فوت طبیعی 0 پوشش فوت در اثر حادثه 0 پوشش بیماری های خاص ضمنآ با خرید بیمه نامه از 20 درصد تخفیف استثنایی برخوردار شوید. حضور مشاور و تنظیم قرارداد در محل ارسال بیمه نامه رایگان جهت کسب اطلاعات بیشتر کلمه بیمه عمر را به شماره 09358500640 پیامک بزنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم. 56341057_021 09123197174 09358500640 www.bimepasargad.mihanblog.com ( بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد )
❤。★مامان رضا جون★。❤
18 خرداد 91 9:18
ای جانم
خاله نبینم ناراحتی



خاله چیکار کنم میخوام برم اب بازی مامانم نمیذاره شما بهش یه جیزی بگید بوس بوس
نایسل
18 خرداد 91 17:35
تپلییییییییییییییییییییییییی حاله دلم میخواد بخورمتتت



مسی گللللللمممممم
نایسل
18 خرداد 91 17:35
آره میرم این قرصام تموم شه اگه نشد میرم



امیدوارم زود زود خوب بشششششییییییی
نایسل
20 خرداد 91 0:02
ای خدا تو چجوری بچتو ننخوردی من بودم میخوردمش



جای شکر داره کورش پیشت نیست بوس بوس
خاله سارا
20 خرداد 91 8:32
کوروش جون به مامانت بگو وقتی مثل اون دوستت شدم دیگه نمیگی دوری ودوستی


مگه اون چه شه همیشه به یادم البته فکر کنم تو خواب
❤。★مامان رضا جون★。❤
20 خرداد 91 11:10
منا جونم اینقده پسرمون رو اذیت نکن
می یام بعنوانه خاله خودم می برمش حموم هاااااا!!!!


ووووواااای بوی اومدنت میااااددددد
❤。★مامان رضا جون★。❤
20 خرداد 91 11:11
الهی بگردمت
منا جونم انقده پسر خوشگلمون رو اذیت نکن دیگه
آخرش خودم باید بیام ببرمت حموم هااااا!!!


اگه حریف کورش شدی ان موقع
عمه زینب دانیال
20 خرداد 91 13:01
سلام
چه پسمل خوشجلی داریم
کوروش جون حسابی جذبشو نشون داده هابا اون اخم قشنگش


سلام عزیزم کلا در حال جذبه هستش
مامان کوروش
20 خرداد 91 13:19
عافیت باشه کوروشی جون
انشا... حموم دامادی


ممنون حمام دامادی کورش شما
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 91 13:59
عافیت باشه عزیزم
ایشاالله تولد بهت خوش بگذره


مرسی گلم
نایسل
20 خرداد 91 20:45



منم همین طور
مامان شنبليله
21 خرداد 91 0:56
سلام گلم.پيام پرمهرت روخوندم
ماشالا به كوروش تپلي
عزيزدلم عافيت باشه
كاش دخملي منم زود بزرگ بشه
امروز5 ماه و16روزشه
بوووووووووووووس


سلام عزیزم ممنون به ما سر زدید
❤。★مامان رضا جون★。❤
21 خرداد 91 10:29
شاید برای نیمه شعبان بیایم کاشون



جدی خیلی خوشحال شدم
مامانه ملیکا
24 خرداد 91 11:47
خوشبحالت من که هر وقت ملیکا رو می برم حموم بس که گریه می کنه باید زود بیارمش بیرون اصلا با اب بازی نمی کنه
اقا کوروش دوست داشتنی سلامت باشی


مرسی از لطفت ولی کورش با گریه از اب جداش میکنیم عاشق اب بازی