کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

اتلیه

1391/3/20 4:02
نویسنده : مامان منا
406 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته نازم امروز عصری وقت اتلیه داشتی تا با لباسهای تابستانی عکس بگیری البته همه این لباسهای تابستونی که داری استفاده میکنی و عکس میگیری همه سوغاتی هایی هستش که بابا محمد برات اورده  . تو اتلیه حسابی خسته شدی اخه  اونجا شروع کردی به بازی کردن . چند تا لباسات موند که قرار تا اخر هفته دوباره بریم اتلیه برای بقیه امیدوارم این دفعه اتلیه رفتیم اذیت نکنی نخواهی اونجا بازیگوشی  کنی باشه مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله سارا
22 خرداد 91 8:21
کوروش جون تا عکست آماده شدبزار ببینیم چه خوشمل شدی باشه پسملم


چچچشششششششمم خاله سارا
❤。★مامان رضا جون★。❤
22 خرداد 91 14:06
پس یک عالمهخ عکس در راهههههه[
بببببلللللللله
مامان کوروش
22 خرداد 91 20:47
خصوصی
نایسل
22 خرداد 91 21:23
ای جان قربونش بشم من آق جون عکس


نایسل
22 خرداد 91 21:24
عزیز دلممممم قربونت برممم
شوشوی من اینقدر اهل بیرونه با بچه هم میریم


وای گلم خوش به حالت
❤。★مامان رضا جون★。❤
23 خرداد 91 18:48
سلام عزیزم
آخه من انقده ذوقیده بودم ...ولی دیدم تو اصلا تحویلم نگرفتی !!!!1 گفتم دیگه بقیشو نگم
آره قبل نیمه شعبان اگه خدا بخواد و قطار گیرمون بیاد می یایم
اگه بازم خدا بخواد شاید قسمت بشه با هم بریم فین



سلام عزیزم خیلی خوشحالم قرار ببینمت اصلا فکرش نمیکردم من لحظه شماری میکنم تا بیای
مامان نوژا
24 خرداد 91 0:04
سلام مرسی که بماسرزدی.یه عالم بوس واسه خودت و گل پسرنازت



مرسی گلم
مامان ا تنا
25 خرداد 91 0:40
منتظر عکسای خوشگلت هستیما.


چشم عزیزم
مامان مهدیس
13 مرداد 91 18:49
سلام ما هم شما رو لینک کردیم


ممنون گلممممممممممم