کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

استخر توپ

1391/3/24 4:00
نویسنده : مامان منا
1,444 بازدید
اشتراک گذاری

سللللامممممممممممم به عزیزتر از جانم امیدوارم هر موقع  مطالب وبلاگت میخونی تندرست وشاد باشی من و بابا محمد از اینجا تا اسمون عاشقتتتتتییییمممممممممممممممBaby glitter plaatjes

 

کورش جونم من وبابا محمد 3 ماه قبل برات استخر توپ خریدیم  استخرش خیلی بزرگ هر چی توپ میرزیم پر نمیشه تازه رنگ صورتی استخرت با دندونات سوراخ کردی بازم خیلی کوچیک نشده الان 450 توپ داخلش ولی بازم خالی تو هم علاقه خاصی بهش داری خودت میری داخلش بازی میکنی از من یا بابا محمد دعوت میکنی بیایم داخلش شکلکهای جالب و متنوع آروینالبته با داد از ما دعوت میکنی حسابی ازش خوشت اومده .عزیزم چنان شیرجه میزنی انگار تو استخر اب شیرجه میزنی حسابی باهاش بازی میکنی

اینم مدرک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله سارا
24 خرداد 91 8:26
سلام صبح قشنگت بخیر کوروش جون منم شاهد خرید مامانت بودم البته یادش رفت بگه زیادم مهم نیستا مهم اینه که تو خوشحال باشی عسیسم راستی تولدمامان مونا مبارک مبارک لی لی لی لی هو هو براش چی خریدی آقا؟


سلام عزیزم شرمنده اسم شمارو نیاوردم بابت تولد هم خیلی ممنون که یادت بودهزارتا بوس
مامانه ملیکا
24 خرداد 91 11:43
سلام عزیزم
ماشالله چه پسر بانمکی دارید خدا حفظش کنه
ملیکا هم استخر توپش رو خیلی دوست داره البته ما توپ واسش نگرفتیم و ملیکا بدون توپ توش بازی می کنه
شادی هاتون مستدام


سلام گلم چرا برای استخر ملیکا جون توپ نخریدید؟ ممنون به ما سر زدید بوس بوس
نایسل
24 خرداد 91 20:07
اوف عزیززز دلم چه حالی میکنی خاله


خیلی خوش میگذره
نایسل
24 خرداد 91 20:07
راستی قربونت برم تولد خودت یا تولد یکی دیگه جات خالی خیلی خوش گذشت


هر تولدی بود . دوستان به جای ما
❤。★مامان رضا جون★。❤
24 خرداد 91 22:17
سلام عسله خاله
دست مامان و بابا درد نکنه


کاری نکردیم وظیفه هستش
❤。★مامان رضا جون★。❤
24 خرداد 91 22:22
سلام سلام منا جون
ازت دعوت می کنم پست جدید وبم رو زود زود بیای بخونییییییییییییییییییییییی
زود بیا منتظرتممممممممممممممم


چشم شما دستور بدید من با سر میاممممممممممممم
مامان ا تنا
25 خرداد 91 0:38
سلام مامان مونا جون ممنون که بهمون سر زدی پسل نانازی دارید خدا حفظش کنه .بازم پیشمون بیایید.


چشم گلم