کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

شیطنت

1391/3/28 20:00
نویسنده : مامان منا
453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه حال واحوال همگی که خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدارو شکر

پسر گل مامان چطور؟ چقدر شما الان اروم هستی ؟ برای اینکه الان خواب هستی

کورش جونم میدونی فردا چه روزی به ماه قمری فردا تولد بابا محمد هوووووووووووررررررررررررااااااااااا بابا محمد مبعث به دنیا اومده  . پس من وشما با تمام وجود بهش میگیم

 دوست داریم عاشقتیم وتولدت مبارک

این قلبم بهش هدیه میدیم

сердце из лепестков роз

انشالله روز تولد ش یک پست قشنگ درست میکنم

شکلکهای جالب آروین

کورش جون امروز دوباره شیطونی کردی من دیگه دوربین کنار نمیزارم همیشه لب دست گذاشتم تا از کارهای بامزه ات عکس بگیرم  امروز تا من در فریزر باز کردم سریع خودت رسوندی ودیگه نذاشتی درش من ببندم ومن کنار زدی دیدم رفتی سراغ در فریز وهمه رو بهم ریختی ویا شاید به نظر خودت برام مرتب کردی منم سریع عکس گرفتم الهی فدات بشم که هر روز کارهای بامزه انجام میدی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

❤。★مامان رضا جون★。❤
28 خرداد 91 21:58
عزیزم تولد همسری مبارک
کوروش خان تولد بابایی مبارک
انشالله سایه همسری همیشه بالای سر شما دوست گلم و پسر خوشگلت باشه


مرسی گلم همین طور همسری شما
نایسل
29 خرداد 91 12:08
وای خدا شیطون مامانت گناه داره !!!
مامانی راستی ما خودمون یکم یخچا فریزمون برق داره حواست به کوروش باشه
یکی از دوستامون نی نی اش خوشش میاومده میرفته خودشو میزده به فریززز
با همون یه ذره برق بچه خشک شده بوده
توروخدا حواست باشه برق نداشته باشه

تولد پیشاپیش مبارک گلم


ممنون الناز جون چشم مواظبم
نایسل
29 خرداد 91 12:08
قدمت رو چشم بیا بریم با اکیپمون بیرون


باعث افتخار
❤。★مامان رضا جون★。❤
29 خرداد 91 15:57
عیدتون مبارک


ممنون به همچنین
خاله سنا
29 خرداد 91 20:54
ممنون به ما سر زدی اقا کوروش جون
من لینکت کردمـ


ممنون عزیزم منم شما رو لینک میکنم
❤。★مامان رضا جون★。❤
29 خرداد 91 23:32
www.weblogskin.com این آدرس سایتی که داده بودی http://www.loogix.com/ این هم سایت انیمیشنی راستی برای چت من فردا ساعت 3 هستم بعدی هم که از ورزش بیام ساعتای 6 یا7 دوباره می یام اگه بتونی ساعته 10 به بعد صبح هم باشی که چه بهتر
سمیه مامان ملیکا
30 خرداد 91 12:22
سلام عزیزم هم عیدتون مبارک هم تولد اقا پدری مبارک
شادیهاتون مستدام


ممنون گلم لطف کردید


❤。★مامان رضا جون★。❤
30 خرداد 91 15:07
سلام عزیزیم
نیومدی


میام
مامان نيما
30 خرداد 91 15:36
سلام عزيزم.با اجازه لينكتون كردم


ممنون عزیزم
خاله سارا
31 خرداد 91 9:11
سلام کوروش جون خوبی این سری به خاطر مشغله ای داشتم خاله یادت بودم ولی نتونستن لینکت کنم عزیزم بی ادبیه شورتت کو خاله ؟ میشه بیای به منم کمک کنی عسیسم ؟فردا دارم میرم تهران عروسی نانای جات خالیه اون وسطا آم آم بوس بوس



سلام سارا جون خوش به حالت جای مارو هم حسابی خالی کن ببووووووووسسسس
❤。★مامان رضا جون★。❤
31 خرداد 91 15:54
سلام خانمی هوز نیومدی


خیلی شرمنده
❤。★مامان رضا جون★。❤
31 خرداد 91 16:38
وای خدای من چرا نمی یای من نیم ساعت دیگه باید برم
چشمامم خسته شدن
ببین فردا ساعت 10 تا 11 اگه تونستی بیا بعدش دیگه من می رم مشهددددددددد
بیای ها دلم برات تنگیده


شرمنده گلم
❤。★مامان رضا جون★。❤
31 خرداد 91 19:28
سلام
وای تو اومدی من نبودم


شانس من دیگه