کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

سپاسگزارم

1391/3/25 4:57
نویسنده : مامان منا
528 بازدید
اشتراک گذاری

وای عزیزم امروز روز تولدم  من خیلی خوشحالم  امروز یکی از ما مان نی نی ها من سورپرایز کرد اصلا فکرشم نمیکردم منظورم مامان رضا جونی  به مناسبت تولد من تو وبلاگش یک پست مخصوص من درست کرده الان که مثل همیشه رفتم به وبلاگش سر بزنم دیدم وای خیلی خوشحال شدم بهترین هدیه ای بود که گرفتم چون اصلا انتظارش نداشتم  عزیزم امیدوارم بتونم جبران کنم ملیحه جون از اینجا هزارتا بوست میکنم ومیگم ممنون بابت هدیه زیبایت  داشت یادم میرفت ادرس وبلاگش بدم هر کی دوست داشت بره ببین 

www.rezajoon.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

❤。★ملیحه★。❤
25 خرداد 91 6:39
سلام عزیزم
قربونت بشممممممممممم
لطف داری عزیزم
این کوچکترین کاری بود که می تونستم برای این روزه قشنگ انجام بدم..........
دوست دارم و بخاطر این پست که خیلی خوشحالم کرد هزار هزارتا ممنونمممممممممم


سلام عزیزم دیگه من شرمنده نکن یک تشکر کوچیک بود
خاله سارا
25 خرداد 91 8:50
تو خیلی بدی مونا من یه شب تا صبح بیدار موندم نوشتم وخوندم که صبح یادم نره بهت تبریک بگم ولی تو...........


عزیزم این چه حرفی من وتو که این حرفارو نداریم تبریک هم نمی گفتی هم قبول بود بوس بوس بوس
raz
26 خرداد 91 12:20
سلام خانمي
تولدتون مبارك
انشالا عمري طولاني و شاد همراه با خوشبختي و سلامت داشته باشيد


ممنون عزیزم
مریم مامان عسل
26 خرداد 91 17:17
سلام تولدتون مبارک.
خدا پسر گلتون حفظ کنه. خیلی نازه ماشالله!
ممنون که به وبلاگ ما اومدید و مرسی از کامنتهای قشنگتون.


سلام عزیزم ممنون .شما هم لطف کردید به ما سرزدید
مامانی درسا
26 خرداد 91 19:27
عزیزم ما همه دلامون پیش همه با اینکه همدیگه رو نمیشناسیم ........ قربونت برم تولدت مبارک انشاالله در کنار پسر گلم کورش و بابای مهربونش سالها به سلامتی و خوشی زندگی کنی


ممنون گلم
مامان کوروش
27 خرداد 91 9:51
تولدت بمارک عزیزم
انشا... صد ساله بشی


خیلی ممنون هزارتا بببببببببببووووووووووووووووسسسس
♥ مامان آینده ♥
27 خرداد 91 12:18
سلام عزیزم..!!

خوبین؟!

خانومی تولدت مبارک...!!!

البته با 2 روز تاخیر.....

انشالله سایه ات صد سال بالا سر پسر نازت باشه


ممنون گلم لطف کردید به ما سر زدید
مامان فاطمه گلی
27 خرداد 91 17:37
تولد تولد تولدت مبارک عزیزم


ممممممممممممممممرررررررررررسسسسسسسسسسسیی
❤。★مامان رضا جون★。❤
27 خرداد 91 19:16
سلام عزیزم
کجایی خانمی


زیر سایه شما
سوسن(مامان پرنسس باران)
27 خرداد 91 20:09
سلام مونا جون مهربون...

تولدتون مبارک...چه جالب...

منم تولدم 26 خرداد یعنی همین دیروز بود..

امیدوارم سایه تون همیشه بالا سر پسمل قشنگتون باشه..
ممنون که به وب دخملیم سر زدین و ممنون که لینکمون کردین..

سلام عزیزم ممنون تولدم تبریک گفتید وهمین طور به ما سرزدید


تولللللللللللددددددددددشما هم مبارک باشه

آرزو مامان نیکی
28 خرداد 91 8:06
تولدت مبارک ایشاله همیشه سالم و شاد در کنار خانواده باشی عزیزم


ممنون گلمممممم
❤。★مامان رضا جون★。❤
28 خرداد 91 15:56
بعثت رسول اکرم(ص) مبارک


ممنون گلم