کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

کورش دختر نمیشهههههههههه

1391/4/8 3:59
نویسنده : مامان منا
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عشق زندگی من وبابا محمد. ما هر چی بگیم دوست داریم کم گفتیم ما برات میمیریم تو همه جون وعمر وزندگی من وبابا محمد هستی شکلک های شباهنگ Shabahang

کورش جونم تو به سرت خیلی حساسی دست به سرت برسه صدات در میاد اصلا کلاه ملوانی که داری سرت نمیزاری سریع کلات در میاری نمیزاری موهات شانه کنم سریع چشمات میمالی عاشق حمامی به شرطی که دست به موهات نزنم بخاطر حساسیت بعضی وقتا بابا محمد باهات شوخی میکنه شال من سرت میکن صدای عزیزدلم در میاره و بهت میخوند امشب دوباره این کار کرد منم سریع عکس گرفتم الهی من فدات بشم مامان به بابا محمد بگو اینجوری نکنه اخه من شوخی هم دوست ندارم شما اذیت بشی

 

شکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahang

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان دوقلوها
8 تیر 91 8:43
آقا محمد سلام ببخشید میشه این پسرمانوانقدر اذیت نکنید البته ببخشیدا.


وای خواهش میکنم از حق پسرم دفاع کنید


❤。★مامان رضا جون★。❤
8 تیر 91 9:07
ای جانم
رضا هم دوست نداره دست به سرش بزنی
حموم هم تا به سرش می رسید جیغش هوا می شد


ای جانم بیشتر بچه هااینجوری هستن
عمه جونی
8 تیر 91 15:05
سلام
عمه جونی فدات بشه که اینقدر به سرت حساسی
مامان منا جون اگه دوست داشتین مارو لینک کنین امیدواریم دوستای خوبی باشیم


چشم همین الان لینک شدید
مامان امیرحسین
8 تیر 91 15:55
خوب راست میگه من که دخمل نیستم.ااااا...


خاله همین به باباش بگو
خاله مهتا
8 تیر 91 18:34
کورش خان جونم به نظر من تو در همه ی حالات زیباترینیییییییییییی!!!!!
حتی ماه هم زیبایی تو رو نداره.من که از منفی بی نهایت تا مثبت بی نهایت عاشقتممممممممم!!!!



مرسی مهتا جون
مامانی درسا
9 تیر 91 11:29
این جینگلیلی ها هیچ کدومشون دوست ندارن به سر مبارکشون دست بزنیم این عکس هم خیلی جالب بود .... بابایی پسرمونو اذیت نکنید دیگه ......


خاله شما بابا محمد دعواش بکن این کارارو نکن
مامان کوروش
9 تیر 91 13:35
اخه دوست نداره خوببببببببب
گریه نکن پسر نازی


عزیزم چیکار کنم باباش دیگه