کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

لب تاب

1391/4/9 19:35
نویسنده : مامان منا
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسرم کورش خان که عزیزتر از جانم هستی

عزیزم تو علاقه خاصی به لب تاب داری هر جا لب تاب باشه کورش هم همون جا هستش  ولی لب تاب عمو مصطفی رو بیشتر همه دوست داری نمیدونم برای رنگش که سفید یا از اول اجازه بهت داده که دستش بزنی ولی جالب تر اینجا هستش تا سراغ لب تابش میری دست بهش نمیزنی جلوش میشینی 18.gifاگه عمو مصطفی بهت خندید سریع زیرورو میکنی اگه فقط نگاهت کرد بلند میشی میری سراغ بازی خودت  ولی مال من کاری به اجازه نداری خودت هر کاری بخوای بهش میکنی .داشت یادم میرفت دوستم لب تابش اورده بود منزل ما بهش گفتم حواست باشه کورش میاد سراغش ولی شما یک نگاه کردی هیچ محلی نزاشتی انگار نه انگار که عاشق لب تابی منم حسابی حال کردم از اینکارت به خاطر اینکه از اول دوست داشتم بچه ام حالت بچه های چشم ودل سیر باشه اگه چیزی هم نداشت وقتی دست کسی دید براش مهم نباشه عکس العمل نشون نده اخه بعضی بچه ها اگه بهترین چیز ها رو داشته باشن ولی یه چیزی دست کسی ببینن اون موقع چکار میکنن انگار تا حالا ندیدن  .راستی اصلا علاقه به کامپیوتر نداری فقط موسش دویت دارب باهاش بازی کنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله سارا
10 تیر 91 8:23
سلام آقای مهندس خسته نباشید


مرسی خاله مگه شما من درک کنید
❤。★مامان رضا جون★。❤
10 تیر 91 10:48
ای جانم
بچه مون ندید پدید که نیست


شما لصف دارید
محيا كوچولو
10 تیر 91 17:46

سلام خاله جوني!
ممنون از اينكه به ياد من بوديد و تولد منو تبريك گفتين!
ايشالله هميشه سلامت و شاد باشيد
دوستتون دارم. محيا كوچولو
عكسهاي مسافرت و يه فيلم جديد هم براتون آماده كردم!




ممنون عزیزم حتمه میام میبینم
محيا كوچولو
10 تیر 91 17:47
آخه لپ تاپ اينهمه دكمه داره خيلي خوبه خاله ميكوبي تو سرش كيف ميده


خاله بهش بگو این کار ها زشت تشویقش میکنی صبر کم نوبت خودتم میرسه .........
آرزو مامان نیکی
12 تیر 91 8:01
به به گل پسرمون مهندسه دیگه
باز اگه کار تعمیراتی اینجوری داشتین بیارید


به راه راست هدایتش کن نه که تشویقش کنی؟؟؟
مامان فاطمه حسنا
12 تیر 91 18:38
سلام.
خدا به این گل پسر چشم و دل سیر ما سلامتی بده إن شاء الله


ممنون عزیزم همین طور به دخمل ناز شما
مامان فاطمه گلی
13 تیر 91 18:10
سلام
قربوون کوروش مهندس کامپیوتر چقدر بهت میاد چه عکسهای خوشگلی عزیزم



ممنون گلم لطف دارید
مامانی نازلی طهورا
15 تیر 91 15:12
ای ماه فاطمه! به آن امید که از افق نور بازگشت تو را دریابم، همه شب ستاره می شمارم تا صبح دیدارت فرا رسد . . .
نایسل
16 تیر 91 13:47
آخ جیپرتو بخورم من خاله
مهندس من

عیدت مبارک عزیززززز دلم البته با تاخیر بوسسسسسسسسسسسسس [بوسه]


ممنون خاله منم هزار تا بوسسسسسسسسسسسس
عمه کورش
16 تیر 91 19:47
به به چه کورشی!!! کورش ما هم علاقه خاصی به لپتاپ من داره!!! اصلا به اجازه و این حرفا هم نیگا نمیکنه!!! یه راست میاد سراغشو دستاشو میزنه روی کیبورد!!!
انگار علاقه مشترک همه کورشاست!!!
راستی خوشحال میشیم به کورش ما هم سر بزنید


همه کورش ها با قلدر بازی کار خودشون انجام میدن . ممنون بهمون سر زدید