کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

ارایشگاه

1391/4/25 23:24
نویسنده : مامان منا
468 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم می دونی قشنگی زندگی چیه ؟ اینه که تو ندونی یکی برای سلامتیت دعا میکنه البته 2 نفر دعا میکنن من وبابا محمد  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسر گلم میدونی امروز چی شد من وشما بیرون بودیم بابا محمد اومد دنبالمون بعد داشتیم میومدیم خونه که دیدیم ارایشگاهی که بابا محمد همیشه میره هیچ کس داخلش نیست بابا محمد از فرصت استفاده کرد  شما برد ارایشگاه ولی من حالم گرفته شد دفعه اولت میری ارایشگاه دوربین نیاوردم خوب دیگه شما ببخشید تا برسیم خونه اول ازت عکس میگیرم واقای ارایشگر رفت شروع کن که موهات شونه کن  شما بغض کردی ازمن پرسید چه مدلی بزنم گفتم کوتاه کوتاه مدل تیفوسی بزن که گریه شما در امد وای چیکار کردی وقتی به دنیا امدی انقدر گریه نکردی2baby.gif نه ببخشید وقتی به دنیا امدی اصلا گریه نکردی یک حیز جالب یادم امد برای گریه شما که اصلا گریه نکردی من تو کتاب خوندم کورش کبیر هم زمانی که به دنیا اومده اونم اصلا گریه نکرده به نظرم خیلی جالب خوب بریم سر اصل مطلب کجا بودم؟خلاصه حسابی سر و صدا کردی با یک فیلمی تموم شد اقا ارایشگر میگفت خیلی خوب بود بعضی بچه ها چیکار میکنن حریفشون نمیشیم همه لباست پر مو شد وقتی خواستیم از مغازه بیایم بیرون با اقای ارایشگر دست دادی وباهاش بای بای کردی اونم طاقت نیورد بوست کرد وقربون صدفت رفت و گفت انقدر از دست من گریه کرد حالا بای بای  ودست میده الهی خودم فدای مهربونیات بشم بعد اومدیم خونه باید سریع میرفتی حمام اما من اول ازت عکس گرفتم بعد رفتی حمام . یک چیز جالب بگم مامان امشب دیگه بابامحمد کامل شدی که امشب خود بابا محمد گفت حالا میبنم چقدر شبیه من فدات بشم تو برای من عروسکی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله سارا
26 تیر 91 8:26
سلام کوروش جون مبارکت باشه اولین عکس شکل بابامحمدی دومی با این چشمای گریان ومعصوم شکل موناشدی عزیزم مونا جون ازپنجشنبه شب تاحالا گیرمسعودیم هل وهوله بیرون وخورده بود از شب جمعه تا جمعه ظهر گیرش بودم بعدشم تلفن سازمان قطع ووصل میشه منم زنگیدم نبیدی دیروزم رفته بودیم بااجازتون کلاس تنبک وسنتور باشوهرجان دوستون دارم خیلی زیاد



به سلامتی ساراجون دیگه اگه خبری باشه باید مزاحم شما بشیممنم دوستون دارم از اینجا تا اسمون
❤。★مامان رضا جون★。❤
26 تیر 91 10:02
سلام عزیزم
پس من چی منم برای کوروش جون دعا می کنم


ممنون عزیزم شما فرشته هستی
❤。★مامان رضا جون★。❤
26 تیر 91 10:04
سلام عزیزم
خوبی خانمی می گم شما دیگه قرار نیست بیاین مشهد
بیاین دیگه تا اگه خدا بخواد بتونیم مشهد یا بجنورد هم رو ببینیم


چشم عزیزم در اولین فرصت خدمتتون می رسیم
خاله ملیحه
26 تیر 91 23:57
به سلام به این گل پسر،مبارک باشه آقا،قربونت برم خاله که خوشگل بودی خوشگل تر شدی


مرسی خاله چشای نازت خوشگل میبینه
❤。★مامان رضا جون★。❤
27 تیر 91 12:22
سلام عزیزم
راستی کادوی سالگرد ازدواجت رو دیدی
برو وب کوروش خان رو باز کن برات یک سوپرایز دارم
بازم تبریک عزیزم
دیدی این دفعه دست خالی نبودم
بوس وبس هوارتا


منظورت نگرفتم
❤。★مامان رضا جون★。❤
27 تیر 91 17:27
باز کردی؟
خوشت امد؟


عالی بود دست گلت درد نکن بببببببببووووسسسسسسسس
❤。★مامان رضا جون★。❤
28 تیر 91 9:20
قربونت بشم قابله شما رو نداشت عزیزمآخ ببخشید حسابی خیست کردم


ممنون گلم منم همین طور