کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

پارک

1391/4/24 4:36
نویسنده : مامان منا
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت کورش جون خوب هستی ؟ سرحال هستی؟ خداروشکر

عزیزدلم امروز از صبح تا شب خونه بودیم دیگه شب کلافه شدی که من وبابا تصمیم گرفتیم ببریمت پارک ولی وسایل بازی که به سن شما بخوره نداره ولی دوست داری بچه ها رو ببینی کارات کردم وبا بابا محمد رفتیم پارک بام شهر حسابی حال کرده بودی سر و صدا راه انداخته بودی بعد یک اقا فیل بود که تفریبا به سنت میخورد داخلش نشستی خوشت اومد بابا محمد رفت بلیطش بگیر بیاد که یک نی نی که با مامانش بغل فیل بودن اومد حلو تا دیدیش به اونم اشاره کردی بیاد بشین اونم قبول کرد وبا هم بازی کردید خوشت اومده بود بعد دیگه کم کم اومدیم بیرون که گریه میکردی میخواهی برگردی داخل پارک که بابا محمد ارومت کرد واومدیم طرف منزل و تو وبابامحمد ساعت 4 بامداد خوابیدید شب بخیرررررررررررررررر

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

اینم همون نی نی که بهش گفتی بیا بالا

وای دست ببین چه ابهتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله سارا
25 تیر 91 8:25
گبونت بره خاله بااین انگشت کوچول موچولوت


مرسی خاله خجالتم میدی سارا جون 2 روز زنگت میزنم موفق نمیشم باهات صحبت کنم
❤。★مامان رضا جون★。❤
25 تیر 91 10:27
ای جونم


فددددددددددددددااااااااااااااتتتتتتتتتتتت
❤。★مامان رضا جون★。❤
25 تیر 91 10:27
دلم برات یک ریزه شده کجایی نمی یای


من بیشتر . زیر سایه شما هستمممممممم