کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

سبزی پاک کردن

1391/5/20 21:10
نویسنده : مامان منا
565 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مهربونم عشق را با تو تجربه کردم  

محبت را در قلب تو یافتم

ای ستاره شبهای تنهایی ام

با هر تپش قلبم می گویم

دوستت دارم

 

ای خدا جون دیگه پسرم بزرگ شده کمک مامان میکنه امروز سبزی سوپی گرفته بودم پاک کنم  برای سوپ شما تا بخوری بزرگ بشی وقتی شروع کردم به پاک کردن سر و صدا کردی و من من کردی یعنی منم میخوام پاک کنم منم مجبور شدم روی زمین پاک کنم تا شما هم کمکم کنی وای چه کمکی همه سبزیها توی یک چشم بهم زدن دورت پخش شد و صدای بابا محمد میزدی تا کمکت کنه البته  چندتایی دادی به بابا محمد تا پاک کنه  بعد دیدیم دیگه حریفت نیستیم بابا محمد دستت سفارشی سفارشی شست 3.gifو بردت خونه مامانی تا با عموها بازی کنی ومنم مشغول پاک کردن سبزی شدم وقتی تموم شد برگشتی حالا دنبال سبزی میگشتی راه میرفتی ودستت رو تکون میدادی ومیگفتی کو کو  

فقط میگیم عاشقتیمممممممممممم

ني ني شكلك

 

 ني ني شكلك

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیر مهدی
21 مرداد 91 3:45
ای جونننم
وای خدا چقدر ملوسو خوردنیه
لپاشو بخورم
ممنون که بهمون سر زدین


منم ممنون که شما هم امدید
خاله سارا
21 مرداد 91 8:35
سلام خاله جون خوبی گبونت برم بااین سبزی پاک کردنت خاله شورتت کارو خراب کرد سبز می پوشیدی ست میکردی منمیه بار وقتی دوقلوها موچولو بودن سبزی 5 کیلوسبزی گرفتم تویه چشم به هم زدن همه خونه باسبزی یکی شده بود همون پاک کردن سبزی شدوهمون برای اولین وآخرین بارخودمو زدم به بی آری و میدم بیرون برام پاک کنم


وای شرمنده بابا محمد یواشکی دوربین اورد ازم عکس گرفت وگرنه اول خودم درست میکردم سارا جون تو که 2 تا هستن باید بیرون برات پاک کنن کاملا حق داری بووووووووووووووسسسسسسسسسسسسس
خاله مهتا
21 مرداد 91 8:46
الهی من قربونت برم که اینقدر دوست داری به همه کمک کنی!!!!!!!!!!!کورش فداکارمن


مسی ایشالله میام کمک شما
مهسا مامان باربد
21 مرداد 91 12:20
❤。★مامان رضا جون★。❤
21 مرداد 91 14:16
سلام خوشگله خاله
قربونت بشم با این همه شیطنت
خدا شما رو واسه مامان و بابا سالم نگه داره


ممنون گلم همین طور رضا جون برای شما و باباش سالم نگه داره
❤。★مامان رضا جون★。❤
21 مرداد 91 14:17
سلام منا جونم
خوبی خانمی؟
حاله دلت چط.ره؟
همسری چی شد؟
رفتین دکتر ببینین چه خبره؟
زود بیا خبر سلامتی همسری رو بهم بده


ممنون ملیحه جون لطف کردی خدارو شکر مشکل خاصی نیست بوس بوس
خاله مینا
22 مرداد 91 18:33
وای گل پسرمون دیگه آقا شده


دیگه کم کم باید استین برام بالا بزنید
نایسل جون
23 مرداد 91 18:02
الهی فدا ش شم من جیگرموو
مرسی مامانش


ممنون گلمممممممممم