کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

نی نی کوچولو

1391/5/25 15:45
نویسنده : مامان منا
429 بازدید
اشتراک گذاری

وجودت هدیه ای گرانبها از طرف خدواند بود 

که ما رو لایق دانست تا با تو خوشبخت باشیم

سلام عزیز دلم خوبی مامانم خوش میگذره امروز یک خبر خیلی خوب دارم برات میدونی چی ؟ نه نمیدونی امروز نزدیک ظهر مهتا زنگ زد که خاله نفیسه که  میشه زن دایی شما  حامله هستش داره نی نی میاره وای نمیدونی چقدر خوشحال شدیم ني ني شكلكبزار از اول ماجرا بگم خاله نفیسه 2 هفته بود کمر درد داشت رفته بود دکتر دکتر بهش گفته بود عضله هات گرفته باید استراحت کنی گفته بود باید عکس بگیری شانسش جور نمیشد بره عکس بگیره تا دیشب   می بینه اونجور که باید باشه نیست البته منظورم  خود مامانای ناز میدونن به خواهرش میگه اونم میگه برو ازمایش حاملگی خاله نفیسه میگه فکر نکنم حامله باشم خلاصه امروز به زور با دایی مرتضی میره ازمایشگاه که بهش میگن نی نی تو دلشني ني شكلك خیلی خوشحال شدن نمیدونی همه چقدر خوشحال شدنني ني شكلك دیگه از تنهایی در اومدی راستی اونجور که من حساب کردم نی نی فروردینی تا شنبه بره دکتر معلوم میشه خیلی جالبه اگه اونم فروردینی باشه  عزیزم بهت تبریک میگم داری پسر عمه میشی امیدوارم به حق این ماه هر کی بچه میخواد خداوند مهربون بهش بده

مثل همیشه عاشقتیمممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله سارا
26 مرداد 91 8:26
کوروش جون مبارکه مبارک منم خیلی خوشحال شدم بیشتر از من مادرشوهرم خوشحال شد نمیدونم آخه چی به اون میرسید از طرف من به زن دایی نفیسه تبریک خیلی بگو به مامانتم بگو بعد ماه رمضون اولین مهمونی توباید بگیری شیرینی حسابی بدی


ممنون از لطفت چشم سارا جون چی از این بهتر
خاله مینا
26 مرداد 91 9:51
سلام عزیزم, منم از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و اینو هم به نفیسه جون و هم به کوروش عزیز تبریک می گم؛ انشا الله یه نی نی سالم و تندرست و خوشگل مثل کوروش باشهو خداوند به مامان و باباش ببخشدش


ممنون مینا جون از دعای شما
مامانی درسا
26 مرداد 91 10:18
انشاالله به سلامتی ..... زندایی نینیشو زمینی میکنه ..... وای کورشی یه همراه برای فضولی هات پیدا کردی پسرم


ممنون گلم ایشالله غیر از اینم نیست چه خبر بشه
❤。★مامان رضا جون★。❤
26 مرداد 91 15:06
سلام
جون ما این پست رو ویرایش کن
ابروی خانما رو جلوی کوروش بردی


منظورت نگرفتم
شیما
26 مرداد 91 18:21
وااااااااااای مبارکه منا جون عمه شدنت.


ممنون شیما جون ایشالله به زودی زود خبرمامان شدنت بشنوم
❤。★مامان رضا جون★。❤
26 مرداد 91 19:42
منظورم اون قسمتش بود که گفتی زندایی عقب انداخته دیگه
یک جورایی درستش کن


چشم گلم همین الان