کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

پازل

1391/6/3 19:24
نویسنده : مامان منا
563 بازدید
اشتراک گذاری

   

دریا همیشه از من دلگیر است می دانی چرا؟

    چون همیشه بزرگی تو را به رخ او می کشم  

 

پسر گل مامان کیه؟ کورش کورش  . پسر باهوش مامان کیه؟ کورش کورش . پسر تمیز مامان کیه ؟کورش کورش. پسر باادب مامان کیه ؟ کورش کورش .پسر ناز مامان کیه ؟ کورش کورش  

کورش جونم وقتی می بینم که استعداد زیادی داری و هوش فوق العاده داری بیش از اندازه افتخار میکنم که مامانت هستم ذوق مرگ حسابی میشم هر بازی که باهات انجام میدم سریع یاد میگیری و همون تا اونجایی که میتونی انجام میدی . برات 2 پازل گرفتیم یکی عکس 4 تا حیوان هستش ني ني شكلك - خرس آبيکه باید سر جاش بزاری واون یکی هم ١٥ عکس حیوان که هر شکل باید روی همون شکل خودش بزاری مثلا گربه روی گربه سگ روی سگ  ني ني شكلكما 2 بار برات انجام دادیم الان اسم هر حیوانی بگیم یا هر کدوم دستت بدیم سر جاش میزاری وهر کی پیشت باشه باید برات دست بزن وشما حسابی حال کنی الهی من فدای استعدادت بشممممممممممم شکلکهای جالب آروینوامیدوارم در مراحل زندگیت  این استعداد داشته باشی

 

این خودکاریها  کار دست خودت هستش 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله مهتا
3 شهریور 91 19:36
الهی من فدای شما و استعدادت
من که هروقت می بینم شما این پازل ها رو حل می کنی100تا بوست می کنماخه نمی تونم طاقت بیارمباهوش من


ممنون خوشحالمون می کنی
شقایق.مامان حباب
3 شهریور 91 23:20
آفرین پسر باهوش
منا جون من آهنگ وبلاگتو خیلی دوست دارم اما هیچی برام باز نمیشه که بتونم برم و کدش رو بگیرم یا دانلودش کنم...


عزیزم اومدم برات بگم
خاله سارا
4 شهریور 91 10:05
کوروش جون سلام عزیزم بهت تبریک میگم خاله به این هوشت به مامانتم بگو فکر نکنه یادمون میره که قرار بوده مهمونی بگیره ها مونا جون یه ذره هم شک بکن انقدر با بچه کار نکن ببین این خط خطی ها نشونه عصبی شدنشه


سارا جون کاملا یادم. کورش علاقه خاصی به پازل داره خودش میاره وبهم میگه با هم بزاریم اون خظها هم به دلیل کمبود کاغذ بوده کورش مجبور شده روی پازی خط بکش
❤。★مامان رضا جون★。❤
5 شهریور 91 23:13
قربونت بشم خوشگل خاله اینقده زرنگی


چیکار کنم دوست رضا جونم
خاله باران
6 شهریور 91 11:46
وااااااااااااااااای من عاشقه آهنگش شدم.بهم می دیدید؟مامان مونا...


چشم عزیزم امدم بهت بدددددددددممممممممم
مامان امیر مهدی
6 شهریور 91 16:54
سلام عزیز خاله ماشالا به این هوشت ایشالا بزرگ که شدی دکتر میشی


ممنون خاله با امیر مهدی
مامان سبحان جون
6 شهریور 91 17:47
سلام خاله جونی ممنون به ما سرزدی کورش جون ببوس


منم ممنونم از شما
مامان آرشيدا
7 شهریور 91 22:40
سلام
ممنون كه به ما سر زديد بازم پيش ما بيا
آفرين كورش خان باهوش


شما لطف دارید
مامان آرشيدا
7 شهریور 91 22:44
راستي آرشيدا ،كورش جان رو به لينك دوستانش اضافه كرد


ممنون عزیزم