کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

عشق کتاب

1391/6/8 3:27
نویسنده : مامان منا
420 بازدید
اشتراک گذاری

تک تک نفسهایی که میکشیم 

  بسته به نفسهای توست

کورش جون سلام سلام به همه نی نی های ناز  امیدوارم همگی خوب باشید شکلکهای جالب  و متنوع آروین مامان جونم عاشق کارهای نازت هستم روز به روز کارهای جالب و جدید انجام میدی شکلکهای جالب  و متنوع آروینمثلا قبلا برات چند تا کتاب گرفته بودم کتابهای می می نی ولی زیاد توجه نمی کردی من گذاشتم کنار تا خودت هر موقع خواستی بهت بدم چند روز پیش اقای پستجی برای بابا محمد مجله اورد ه بود تا من رفتم باز کنم شما گفتی به من بده وشروع کردی به ورق زدنش و علامت میدادی برات توضیح بدم خلاصه 2 روز فقط فقط این مجله میدیدی منم  دیدم شما علاقه خاصی پیدا کردی شکلکهای جالب آروینکتابهای خودت اوردم به اونا هم علاقه نشون دادی و می گفتی عکساش برات توضیح بدم دیدم چند روز ی هستش که بیش از اندازه از کتاب خوشت اومده برای اینکه خسته کننده برات نباشه رفتیم با بابا محمد چند تا کتاب دیگه گرفتیم هم عکساش بزرگ باشه وهم بیشتر عکس حیوانات باشه وای نمیدونی چقدر از کتابها خوشت اومده الان دیگه بیشتر کتاب می خونیم یا پازل بازی می کنیم یا لوگو بازی میکنیم  البته این بازی با خواسته خودته بازم البته وقتی 2 نفری با هم هستیم این کارهارو انجام میدی وقتی بابا محمد میاد بازیهای هیجانی شروع میشه چیکار می کنید با هم امیدوارم همیشه علاقه به کتاب خوندن داشته باشی  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله سارا
8 شهریور 91 8:16
سلام به کوروش عزیز و باهوش ایشالا همیشه موفق باشی ورتبه 1 کشوری مال شما باشه ، خاله مامانتم که ولش کن سایش خیلی خیلی سنگین شده نمیدونم چرا شاید باخاله الهام روهم ریختن


ممنون سارا جون ایشالله دوقلوهای ناز شما هم نفر اول بشن .شما انقدر من ریز می بیمی که پیدا نیستم
شقایق.مامان حباب
8 شهریور 91 9:22
مااشالاا پسلی باهوش


ممنونم دوست جونی
❤。★مامان رضا جون★。❤
8 شهریور 91 15:06
این همه دست واسه پسر باهوشمون
این دسته گل هم برای دوست عزیزم


ممنون عزیز دلم خودت گلللللللللللللی
خاله باران
9 شهریور 91 12:41
وای منا جونیییییییییی.من هر بار میام می رم اون عکس سبزی پاک کردن را میبینم.خدا حفظش کنه...وای می خورمش..توپولو من... جای من هوارتا بوسش کن..ولی یواش دردش نیادا... باشه؟


عزیزم بوسش کردم ولی بخاطر شما اروم بوسش کردمممممممممم
یاسی خاله هیلدا
9 شهریور 91 19:29
سلام خاله جون .چه پسره خوشگلی دارین ماشالا . اره عزیزم ما کاشانی هستیم شما از کجا فهمیدین ؟ مرسی اومدین وبلاگمون


حس ششم حدس زدم دیگه
zohre
9 شهریور 91 20:17
Hny tnx k b web ma sar zadid
gol pesare u ham kheili dostv dashtani va zibast.
man korosh jan ro b linke dostaie kiyan add kardam.


ممنون عزیزمممممممممممم
ساراکوچولو
15 شهریور 91 20:52
سلام سلام
ساراکوچولو برگشته ...خوشحال میشه سری بهش بزنید...منتظرتونیم

سارا جون منتظرتونه


سلام عزیزم اومدم پیشتون