کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

اب خوردن

1391/6/10 19:55
نویسنده : مامان منا
480 بازدید
اشتراک گذاری

  

 

عشق زندگیم نمیدونم چه جوری ذره ای از دوست داشتنم بهت نشون بدم  اگه میتونستم همه غصه هات مال خودم میکردم بجاش همه شادیهام به تو میدادم ني ني شكلك کورش جونم وقتی نگات میکنم وقتی بهم میخندی دیگه هیجی نمیخوام الان چند روز دلت درد میکن رفتیم دکتر دارو داد فایده ای نداشته حالا برات ازمایش داده با سونو گرافی دکتر گفته شاید نیاز باشه عکسم بگیری  من و بابا محمد خیلی نگرانیم امیدوارم مشکلی نباشهني ني شكلك وقتی من وبابا محمد میبینیم تو عزیز دلمون مریضی دیگه حوصله هیچ کاری نداریم دوست داریم ما مریض بشیم که تو مشکلی نداشته باشی ني ني شكلك

امروز خونه مامانی وبابایی بودیم از لیوان بهت اب دادم خوردی  وقتی اب  خوردی اصرار در اصرار لیوان به خودم بده اب بخورم من بهت گفتم نه مامان نمیشه اخه هر وقت خودت میخواهی اب بخوری دهنت تو لیوان می کنی  وهمه ابها به خودت میریزی خلاصه دست بر دار نبودی من کوتاه اومدم لیوان بهت دادم دیدم خیلی قشنگ دهنت لبه لیوان گذاشتی ومثل یک اقای با کلاس اب خوردی من که تعجب کردم قربون و صدقه شما میرفتم  یک دفعه این کار کردی یا شایدم از اول بلد بودی رو نمی کردی ولی امروز دیدم کاری که بخواهی راحت انجام میدی چند وقت بود موقع اب خوردن بهت میگفتم اینجوری بخور گوش نمی کردی دوباره کار خودت می کردی ولی امروز بدون این که چیزی بگم خودت اب خوردی افرین گل مامان وبابا  اگه به خودت باشه تو فقط گل بابا محمد  هستی اخه وقتی بابا محمد میگه گل بابا کیه سریع دستت روی سینه میزاری میگی من ولی هر کی دیگه میگه انگار نه انگار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

شقایق.مامان حباب
11 شهریور 91 0:37



مرسی عزیزممممممممممممم
شقایق.مامان حباب
11 شهریور 91 0:37
ایشالا دیگه مریض نشی خاله


ممنون شقایق جون
نایسل جون
11 شهریور 91 1:09
الهی قربونشش برم اینقدر آقا شده
عزیز دلم خودش خوشگل آب میخوره

فدات شم خیل یشمرنده ام میکنی هیمشه بهم سر میزنی هزار هزار بار ممنون کاش بتونم یه روز جواب خوبی هاتو بدم مهربون
نت نداشتم حسابی دل تنگ تو و همه دوستام بودم سعی میکنم بیشتر بیاممم دوست دارم خانوممممممم


ممنون الناز جونم
عمه جونی
11 شهریور 91 12:49
کوروش عزیزم امیدوارم زودتر خوب بشی و مامان و بابا رو از نگرانی در بیاری
شاد باشین


ممنون عزیزم از دعای شما
عمه جونی
11 شهریور 91 12:51
لینکتون کردم عزیزم


ممنون عزیزم شما لینک شدید
مامان نوژاجونی
11 شهریور 91 12:53
آفزین به این گل پسرمون.مامانی ممنون که بماسرمیزنی.لینکتون میکنم بااجازه


از شما هم ممنون من شما لینک میکنم
❤。★مامان رضا جون★。❤
11 شهریور 91 13:01
آخرش مناجونم از حسودی به بابایی یک کاری دست خودت می دی ها


همین بگو ملیحه جون چکار کنم
❤。★مامان رضا جون★。❤
11 شهریور 91 13:03
الهی فدات شم خوشگلم
نیبینم حال نداشته باشی و مریض باشی و مامان منا ناراحت باشه
انشالله همیشه همیشه هر سه تون سالم و شاد باشین


ممنون گلم همین طور شما 3 تا بوس مخصوص خودت
مامان مهبد كوچولو
11 شهریور 91 13:10
سلام عزيزم . مرسي از اينكه توي مدتي كه ما غيبت داشتيم بهمون سر زدي . ما بالاخره برگشتيم . خيلي هم دلمون براتون تنگ شده بود


سلام عزیزم من وکورش هم دلمون برای شما ومهبد جون تنگ شده بود
خاله سارا
12 شهریور 91 13:19



مسی مسی سارا جون
نایسل
12 شهریور 91 14:58
عزیزم ایشالا دل دردش چیزی نیست


از دعای شما
نایسل
12 شهریور 91 14:59
عزیزم نتم قطع بود ببخشید.. راستی گلم منم قبلا خیلی خودمو لاغر کردم ولی دوبرابر چاق شدم آفرین به ارادت تعریف تب سوزنی خیلی شنیدممم شاید منم برم فعلا دو سه روزه خیلی کمتر میخورم رعایت میکنم دعا کن لاغر شممم خودم شوکه شدمم واقعا
❤。★مامان رضا جون★。❤
12 شهریور 91 17:45
کاری نکن همون حسادت خوبه
آخه رضا من عشقشم
همسری می گه فردا داماد شه محلت نگذاره یک راست می ری قبرستون پس همین جوری که کوروش بابایی شده بهتره دیگه حداقل به اینده من دچار نمی شی


باید حواسم جمع کنمممممممممممم
مامان عسل و آریا
16 شهریور 91 10:56
ماشالله به این گل پسر آقا و خوشگل.خدا براتون حفظش کنه.از طرف من مامان جونی لطفا ببوسیدش.


ممنون عزیزم لطف داری
رها
16 شهریور 91 18:33
امیدوارم این عسلم همیشه سالم وسلامت باشه



ممنون رها جون
مامان پانی
16 شهریور 91 23:12
سلام ایشالله هیچ موقعه تو زندگی نبینیم این اقا خوشگله مریض بشه ایشالله همیشه سالم وسلامت باشی
پانی تو مسابقه نینی های با حجاب شرکت کرده اگه دوست دارید بهش رای بدین وبلاگ کودک من مسابقه شماره3 عکس شماره10 ممنون


چشم گللللللللللممممممممم
الهه مامان روشا جون
17 شهریور 91 0:16
سلام منا جون.ببخشید دیر اومدم پیشتون اخه روشا یه مقدار حال ندار بود دست و دلم به نوشتن و اومدن پای کامپیوتر نمیرفت.الان اومدم دیدم کوروش جونم مریضه خیلی ناراحت شدم.بلا دوره.ایشالا که هیچ مشکلی نیست و هر چه زودتر با خبرای وب میای پیشمون.


ممنون الهه جون ایشالله روشا جونم زود خوب بشه
خاله باران
19 شهریور 91 16:19
سلام..
خوب فقط گل بابا اونه.عزیزم.کوروش توپولوی نازم.ماشالله.که اینقدر اقا شدی


ممنون خاله باران