کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

بیماری عشقم

1391/6/19 19:14
نویسنده : مامان منا
2,923 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم مامان ١ ساعت از تهران اومدیم خیلی خسته هستم ٤٨ ساعت من ٥ ساعت خوابیدم وخیلی ناراحت واعصبانی هستم از دست این کاشان با این دکترهاش که به درد هیچی نمی خورن نمیدونم کی مدرک داده به اینا بزار از اول برات تعریف کنم love heart 23 

شما تقریبا ١ ماهت بود که شروع کردی به کریستال دفع کردن اون موقع٣ تا دکتر متخصص کودکان بردیمت گفتن ازمایش بده وگفتن اصلا چیز مهمی نیست سونو گرافی هم نیاز نداره منم وقتی دیدم دکترها میگن مهم نیست دیگه دنبالش نگرفتم تا الان هم هنوز بعضی وقتا کریستال دفع میکنی خلاصه تا ٢ هفته پیش که بعضی وقتا الکی سر پا می شستی و زور میزدی  شبها هم از درد دل خوابت نمی برد وهمش دستت به گوشت بود بردیمت دکتر معاینه کرد ومترونیدازول داد وگفت اگه تا ٣ روز جواب نداد بیارش  دوباره رفتیم گفت سونو براش می نویسم با ازمایش سونو کامل شکم وپهلو  یادم رفت بگم دوباره کریستال هم دفع می کردی ما رفتیم بهترین سونو گرافی کاشان دکتر ادی بیک کمتر از ١ دقیقه سونو انجام داد وگفت هیج مشکلی نداره سالم سالم وازمایش هم گفتن سالم دوباره رفتیم دکتر ودوباره معاینه شدی در ضمن گوش و گلوت هم دید گفت مشکلی نیست دارو معده نوشت  ویک رزیم غذایی که فقط سوپ می تونستی بخوری هیچی دیگه وگفت ١ ماه دیگه بیاد برای اندوسکوپی  داروهات نگرفتم زنگ زدم تهران مطب دکتر مدنی متخصص کودکان و فوق تخصص کلیه کودکان هستش نوبت گرفتم برای شنبه ولی شما سه شنبه که از خواب بیدار شدی علائم سرما خوردگی داشتی رفتیم دکتر کودکان معاینه کرد وگفت گوشت متورم برای گوشت دارو نوشت  بعد جریان دل دردت بابا محمد بهش گفت اونم دوباره مترونیدازول و کوتریموکسازول داد و گفت ١ هفته بخور خوب میشه بازم ما بهت دادیم گفتیم شاید تا شنبه بریم دکتر بهتر شده باشی ولی فرقی نکردی شنبه رفتیم دکتر  ودکتر شما دید سونو وازمایش دید وکامل شما معاینه کرد ومن گوشت گفتم همش دستت به گوشت هستش  وقتی معده شما رو  معاینه کرد وگوشت دید گفت به نظرم رفلکس معده داره وقتی غذا می خوره گاز معدش بر میگرده به طرف بالا و میره داخل گوش و گوش اذیت میکن دکتر گفت برای اینکه صد در صد مطمئن بشیم یک سونو کامل شکم و کلیه  انجام بدید و بهترین سونو گرافی ادرسش داد وما سریع رفتیم ١٥ نفر جلو ما بودن ٢ ساعت طول کشید وقتی رفتیم داخل ١٠ دقیقه سونو طول کشید هیچ فرقی با کاشان نداره که 1 دقیقه انجام میدن  جواب که داد برگشتیم تا دکتر ببین وقتی دید گفت کورش رفلکس معده داره و همین طور سنگ کلیه داره  این کریستال که یک سال و نیم دفع میکرده نشونه سنگ کلیه کورش بوده واین دردی که این چند روز داشته بخاطر ادرار کردنش بوده نمی تونسته ادار کن  الان سنگش ٣ میلی متر الهی برات بمیرم که تو این یک سال ونیم یه دکتر تو کاشان پیدا نشد برات سونو بنویس ببینن چی البته حالا هم که نوشتتن گفتن سالم ای خدا از دست این دکترها  برای رفلکس معده ات دارو داد وگفت همه چیز بخور بجز لبنیات اونم به خاطر سنگ کلیه ات گفت فعلا نخوری یک شیر حشک داد گفت فعلا این شیر خشک بخوری برای سنگ کلیه هم دارو داد ویک دارو دیگه هم داد که باید از داروخانه تو یخ بزاریم ما هم به چه شکلی یخ تهیه کردیم حالا که رفتیم داروخانه بسته بود وفقط این دارو خانه دارو های کلیه داره و برای اینکه نوع سنگت ببینن چی ازمایش ادرار داد ازمایشگاه مرکزی باید انجام بشه و دکتر گفت ازمایش که اماده شد با کورش بیارید تا بعد ار چند روز ببینیم به داروها جواب داده یا نه  دیگه شب که از مطب اومدیم بیرون نزدیک ١ بامداد بود رفتیم خونه عمو علی   وقرار شد من وشما وبابا محمد  ساعت ٦ صبح بریم ازمایشگاه مرکزی که ازمایش انجام بدیم وای نزدیک ٧ رسیدیم وتا نزدیک ساعت ١٠ منتظر بودیم تا شما ادرار کنی دیگه دیدیم خبری نیست روی کیسه ادرارت شورتت پات کردم اوردیمت تو خیابون تا شاید جیش کنی که همین جورم شد  بعد داروهات گرفتیم واون دارو تو یخ گذاشتیم وبه طرف کاشان حرکت کردیم تا اون هفته که دوباره بریم دکتر امیدوارم زود زود خوب بشی  اخه تو بهترین پسر دنیا هستیlove roses 03

من و بابا محمد عاشقتیمممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان رضا جونی
19 شهریور 91 18:34
الهی فدات بشم کوروش جونم
مامانی نگران نباش انشالله خدا سلامتی کوروش رو زوده زود بهش می ده



ممنون ملیحه جون از دعای شما
مامان نوژاجونی
19 شهریور 91 23:53
مامانی نگران نباش فقط داروهاشوبموقع بده.ایشاله که بهترمیشه


ممنون گلمممم
مامان سبحان جون
20 شهریور 91 8:38
ایشالا کوروش جون همیشه سالم و سلامت باشه یه سری هم به ما بزنید ممنون


ممنون عزیزم
خاله سارا
20 شهریور 91 8:40
موناجون سلام ايشالا كه كوروش جون به زودی خوب خوب بشه اگه میبینی زنگ نزدم به پای بی معرفتی نزار منم گرفتار ابوالفضل بودم آخه 5 شنبه با موتور تصادف کرد ایشالا بقیه مطالب رو برم خونه زنگ میزنم برات تعریف میکنم


ممنون سارا جون چرا؟الان زنگت میزنم
شقایق.مامان حباب
20 شهریور 91 23:18
خاله قربونت بشم
از دست این دکترا
ایشالا این دفعه خوب خوب بشی و دیگه لازم نباشه دارو بخوری گلم



ممنون خاله جون
مامان پریا
21 شهریور 91 15:07
سلام خانمی.خیلی ناراحت شدم برای کوروش جون ایشاا... که زود خوب میشه


ممنون گلم لطف دارید
مامان معراج
21 شهریور 91 16:04
سلام عزیزم پسر منم تا 4 ماهگی به قول شما کریستال دفع میکرد ولی من اهمیتی ندادم گفتم شاید از نوع مای بیبیش هست . ولی به هر حال الان خوبه . ایشالا گل پسرت خوبه خوب میشه


ممنون عزیزم امیدوارم معراج جون هم هیچ وقت مریض نشه
محيا كوچولو
21 شهریور 91 16:27
خدا نكنه هيچ ني ني درد بكشه بخصوص كوروش نانازي آخه خاله چرا تا الان جدي نگرفته بودين
الهي زودتر خوب بشه



خاله ما چند3 بار بوردیمش دکتر ولی گفتن سالم سالم
سارا (مامان درسا)
23 شهریور 91 13:25
الهی من فدات بشم خاله جون ... خدا نکنه شما مریض بشی ... ایشالا زودی خوب بشی و این چیزایی که گفتن درست نباشه ایشالا .... مامانی ترخدا اگه کاری داشتی بهم بگو ... من تهرانم بیا پیش خودم عزیزم ...


ممنون عزیزم من خیلی خوشحال که همچین دوستای مهربونی دارم بوسسسسسسسسسسسسسسسسس ولی متاسفانه درست بوده سنگ کلیه داره
خاله باران
3 مهر 91 21:18
عزیزم.
مونا جونم ببخش که نیومدم این مدت.خودم خوب نبودم.دیروز بعد مدتها امدم همه کامنتها را تایید کردم...
خوندم .اشک ریختم و دعا کردم.وای تو چقدر غصه خوردی.بمیرم .پهلوونمون هم درد کشیده.
من تا حالا نشنیده بودم دفع کریستال را.
امیدوارم خداوند مهربون خیلی خیلی خیلی زود حالت را خوب کنه.از آقا میخوام واسطه ای بشه برای درمان کورش نازنینم.بووووووووووووووووووس به دوتاتون


ممنون باران جون من خیلی خوشحال که همچین دوستای ناز ومهربونی دارم
خاله باران
3 مهر 91 21:20
ولی نگران نباش زود خوب می شه.مطمئنم. هر چند یه مادر خیلی سختشه.ولی به خب بودنش فقط فکر کن.


همه امیدم به همین که این دفعه دفعه اخر باشه که سنگ میسازه