کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

گردش

1391/6/25 3:36
نویسنده : مامان منا
613 بازدید
اشتراک گذاری

قلب مهربانت را با همه زیبایی های دنیا عوض نخواهیم کرد

سلام کورش جونم امیدوارم سر حال باشی عزیزم چند روز دارو هات می خوری  خدا رو شکر به نظر میاد بهتری دیگه زور نمی زنی ادرار کنی شکمت هم خیلی کوچیک شد همه نفخ بود که داشتی دیشب وقتی بازت کردم یه خورده سنگ دیدم کنار گذاشتم تا بدیم ازمایش  اخه دکتر دارویی که داد برای خورد شدن سنگت فکر کنم خورد شده حالا قرار شنبه بریم تهران هم خودت دوباره ببین وهم جواب ازمایشت گرفتیم ببریم نشون بدیم امیدوارم بگه مشکلی نیست ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤داشت یادم میرفت دیروز با ٢ تا عموها ومامانی و بابایی و عمه لیلا و عسل جون واترین جون رفتیم ابیانه خیلی خوش گذشت شکلکهای 
جالب آروینحسابی بدوبدو کردی حال کرده بودیشکلکهای 
جالب آروین نزاشتی زیاد عکس ازت بگیریم . میخواستیم بر گردیم  از خستگی تو ماشین خوابت برد فدات بشم کورش جونم دعا کن شکلکهای جالب آروینخوشحال از تهران برگردیم من وبابا محمد خیلی نگرانیم امیدوارم دیگه کلیه نازت سنگ نسازه

 بقیه در ادامه مطلب

 

 

 

اترین جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله سارا
25 شهریور 91 8:08
سللللللللللللللللللللللللللللام به کوروش عزیز خدارو شکر که بهتری خاله کوروش جون حالا خاله سنگات از چه جنسی هست به درد نمای خونه ما میخوره روش حساب کنیم یا نه ؟


خاله سارا بدترین سنگ دنیا دارم وقتی درد میگیره حالم گرفته میشه
شقایق(مامان محمد ارشان)
25 شهریور 91 11:07
آفرین پسر خوب که داروشو به موقع خورده! خاله من مطمئنم این دفعه بری دکتر میگه دیگه کامل خوب شدی


خاله هنوز خوب نشده دوباره ابان باید بریم
خاله مهتا
26 شهریور 91 0:56
الهی من فدای این خنده هات بشم که اینقدر قشنگ و نازه!!!!!!!!!منم خیلی ناراحتم کورش جونم.امیدوارم زودزود خوب بشی


کاملا پیدا هستش
شیما
26 شهریور 91 1:07
عزیزم همیشه به گردش .انشاالله که زودی خوب بشی خاله جون مامانو باباتم خوشحال بشن.


ممنون شیما جون
مامان رضا جونی
26 شهریور 91 17:19
وای چی عکس خوشگلی داری پسر خوشگلم
دلم برا ابیانه یک ریزه شد


ایشالله این دفعه با هم میریم
مامان کورش جون
30 شهریور 91 13:31
سلام عزیز خاله خدا بد نده جریان مریضیتو خاله جون خوندم خیلی ناراحت شدم حال مامان باباتو درک میکنم خیلی سخته خیلی واست دعا میکنم و مطمئنم که ایشالا ایشالا آبان ماه با خبرای خوب خوب میاین خوشحال میشم که واسه پسر من که هم اسم شماست عزیزم نظر بدهید دووووووووووووست دارم مامان منا هم هم ناراحت نباشه خدا مهربون بهش کمک میکنه


ممنون خاله برام حسابی دعا کن
خاله باران
3 مهر 91 21:22
هزار هزار ماشالله به این پسر گللللللللل.چقدر این تیپ پهلوونی بهش میاد خدااااااااااااااااااا. جانم با این خنده هاش


مسی خاله باران بوسسسسسسسسسسسسسسس
خاله باران
3 مهر 91 21:23
چه پسر خوبی که داروهاش را می خوره.چه مامان خوب تری که حواسش به دارو دادن کوروش جونمه.خدا کمکت کنه دوستم...


ممنون از دعای شما