کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

ادامه بیماریی

1391/6/26 22:04
نویسنده : مامان منا
607 بازدید
اشتراک گذاری

ستایش می کنیم خداوند را به خاطر 

کسی که وجودش همه وجود ما هستش 

کورش جونم خوبی مامان؟ ؟؟؟؟؟؟؟ من خیلی نگرانم عزیزم دیروز رفتیم دکتر دوباره معاینه ات کرد56.gif گفت گوشت خوب شده ولی برای رفلکس معده ات باید  تا 6 ماه دارو مصرف کنی و فعلا هم نمیتونی شیر بخوری فقط شیر خشک مخصوصی که دکتر داده باید بخوری برای سنگ کلیه هم محلول باید بخوری تا ماه ابان برای ماه ابان باید دوباره ازمایش و سونو بدیم وبا خودت ببریم دکتر ببین دکتر گفت وقتی بچه ای سنگ کلیه و رفلکس با هم داشته باشه درد های وحشتناکی داره وقتی تو خواب گریه میکن خواب بد نمبینه بلکه از درد گریه میکن شکلکهای جالب  و متنوع آروینالهی من فدات بشم که درد داشتی اون وقت ما فکر میکردیم خواب بد دیدی عزیزم امروز دوبار نزدیک بود گریه کنم اخه امروز 2 بار موقع ادار کردن چنان به خودت پیچیدی زیر شکمت فشار میدادی و اب تو چشمای نازت جمع شده بود شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے فکر کنم میخوای سنگ دفع کنی اخه چرا من جای تو  اینجوری نشدم  من که طاقت ندارم تو رو اینجوری ببینم امیدوارم بدون درد این سنگ لعنتی دفع کنی لحظه شماری میکنم تا خوب خوب بشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله مليحه
27 شهریور 91 11:49
سلام عزيزم،بهتر شدي؟خاله نبينم اينجوري مريض شده باشي الهي قربونت برم كه انقدر شما مظلومي.عزيزدلم ازخدا ميخوام كه ايشالازود زود خوب بشي


ممنون ملیحه جون براش دعا کن
مامان رضا جونی
27 شهریور 91 16:07
سلام
الهی قربونت بشم این همه اذیتی
فدات بشم اینقده مظلومی



خانمی خدا بزرگه انشالله زود زود پسر خوشگلمون خوب می شه


ملیحه جون براش دعا کن
مامان رضا جونی
27 شهریور 91 16:10



عزیزم خودت گللللللللللییییییییییییی
شقایق(مامان محمد ارشان)
27 شهریور 91 17:40
مامانی میدونم که خیلی نگرانی ولی به این فکر کن که خداروشکر نینی پیشرفت کرده و گوشش خوب شده...
ایشالا این دوره کلش خوب میشه
(برای پسری: خاله قربونت برم قوی باش و زود خوب شو که مامانی هم خوشحال بشه)


ممنون عزیزم از طرف کورش خاله فقط برام دعا کن درد نکشم خیلی درد دارم
سارا (مامان درسا)
27 شهریور 91 17:43
مامانی از خدا بخواه ایشالا درست میشه و نی نی خوشگلمون زودی خوب میشه



خاله من غیر از خدا هیج کسی نداره فقط اون
نایسل
27 شهریور 91 19:53
اخی الهی بمیرم براش
وای الهی بهتر شه دغع کردن سنگ خیلی بده خیلی


انقدر درد داره اب تو چشمای نازش جمع میشه
نایسل
27 شهریور 91 19:53
عزیزممممممممممممممممممممممممممممم من کمتر میام نت تا چاق نشم پای سیستم
مامان آرینا موفرفری
28 شهریور 91 11:14
سلام دوست عزیزم ممنون که به یادمون هستی من به داشتن دوست خوبی مثله شما افتخار می کنم .
انشااله که حال کوروش جونم خوب می شه مگه نه کوروش جونم اخه شما خیلی قوی هستی.نگران نباش عزیزم.


عزیزم منم افتخار میکن که این چنین دوستای مهربون ونازی دارم
سوسن(مامان پرنسس باران)
28 شهریور 91 15:39
الهی فدات شم خاله...اشک تو چشمام جمع شد..

الهی که زودتر خوب خوب بشی و دلمون رو شاد کنی...


ممنون خاله برام دعا کن بدون درد دفع کنم
مامان رضا جونی
28 شهریور 91 17:22
دلم برات تنگ شده حسابی


من که دیگه از دوریت دارم میمیرمممممممممممم
خاله باران
3 مهر 91 21:25
نگو چرا من اینطوری نشدم.قربونت برم.بگو خدایا کورش منو خوب کن...خدا نکنه تو مریض بشی...


ممنون باران جون اخه طاقت ندارم ببینم درد داره
خاله باران
3 مهر 91 21:26
عزیزم.کوروش جونم.درد داشته