کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

سرما خوردگی

1391/7/1 2:18
نویسنده : مامان منا
433 بازدید
اشتراک گذاری

 

شنیده ام شقایقها هرگز نمی میرند پس تو را دوست دارم تا مرگ شقایق ها 

کورش عزیزم این چند روز امیدوارم زود زود بگذره برای اینکه حسابی اذیت شدی اون از کلیه و معده نازت حالا هم سرما خوردی شدید از سه شنبه که مهمونها رفتن حالت حسابی بهم ریخته سرفه های وحشتناک ابریزش هیچی هم  نمی خوری  دکتر رفتیم حسابی دارو داده حالا هم برای سرما خوردگی باید دارو بخوری وهم باید داروهای قبلی بخوری .اصلا حوصله هیج کاری نداری فقط بهونه میگیری سریع گریه میکنی عزیزم میدونم چقدر اذیت میشی درد معده هستش وسنگ کلیه هستش و حالا سرما خوردگی شدید داری این چند روز همش داری دارو میخوری   فقط از خدای مهربون میخوام هیچ  نی نی نازی مریض نکن . تو عزیز دل هم زود زود خوب بشی 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سحر
1 مهر 91 9:41
مناااااااا ( نمی دونی چقدر کنف شدم بابت بیماری های کوروش ( عزیز دلممم، بمیرم براش ( ایشالا زود زود زود خوب بشه قربونش برم من ( من این مدت خیلی درگیر بودم نشد ازتون خبر بگیرم، خیلی دوست دارم بهتون زنگ بزنم، خیلی خیلی ناراحت شدم برای کوروش جانم **


ممنون سحر جون حتما براش دعا کن ممنون
خاله سارا
1 مهر 91 10:10
سلام موناجون قربونت برم از شنبه تاحالا دوقلو ها سرماخوردگی شدید آبریزش تااینکه ابوالفضل دیشب سرفه های خروسکی می کرد شدید نفسش می گرفت بردیمش بهشتی گفت با ید بستری بشه اجازه ندادم دارو داده دکتر بچم امروز رفت مدرسه با گریه چون نمی خواستم بره اون می گفت میخوام برم ایشالا همه مریضا زود زود خوب بشن


سارا جون خبر نداشتم زنگت میزنم
نایسل
1 مهر 91 11:32
بمیمرمممممممم برات خاله الهییی


خدا نکن عزیز دللللممممممممممم
نایسل
1 مهر 91 11:32
ایشالا زودتر خوب شه منا جونی من براش دعا میکنم


ممنون عزیزم کورش خیلی نیاز به دعاهای خاله ها داره
نایسل
1 مهر 91 11:33
مرسی گلممممممم



فدات بشمممممممممممممم
مامان رضا جونی
1 مهر 91 17:39
فدات بشم گلم
مامانی مگه بهت غذا نداد که رفتی سرما خوردی
آخه سرما هم چیزیه می گیری می خوریش!!!!!!!!



ملیحه جون کار داشتم دیر شد غذا دادنش سریع رفت سرما خورد
آرزو مامان نیکی
2 مهر 91 7:42
آخی الهی زود زود خوب بشه نفصل پاییز که میرسه همینطوریه نیکی هم سرما خورده بود 3 روز تب شدید داشت ولی رو به بهبوده
ایشاله همیشه تنش سالم و لپاش گل منگلی باشه


ارزو جون امیدوارم نیکی جون هم زود زود خوب بشه
مامان نوژاجوني
2 مهر 91 11:27
سلام ماماني نگران نباش ايشاله زودترخوب ميشه.يه بوس واسه لپاش


ممنون عزیزم امیدوارم
مامان مهرزاد جان
3 مهر 91 11:04
سلام عزیزم ان شااله خوب میشه برات بزرگ میشه و باید نگران مدرسه رفتن و دانشگاه رفتنش باشی انشااله



انشالله همه بچه ها بزرگ بشن زیر سایه پدر ومادرشون
نازنین (مامان ثنا)
3 مهر 91 12:45
سلام منا جون الهی بگردم واسه کوروش جونم انشالله زود زود خوب میشه
مراقبش باش
بووس برای خوشگل خاله


ممنون نازنین جون براش دعا کن درد نداشته باشه
مهسا مامان باربد
3 مهر 91 15:49
آخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی...
الهی بگردم سنگ کلیه چرا آخه؟!
ان شالله زود زود زود خوب بشی جیگرم...


ممنون مهسا جون براش حسابی دعا کن