کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

ارایش

1391/7/3 16:58
نویسنده : مامان منا
424 بازدید
اشتراک گذاری

تورا به اندازه تمام ستارگان اسمان و 

    تمام گلهای روی زمین دوست داریم

کورش جونم خدا رو شکر سرما خوردگیت بهتر شده باید امروز واکسن میزدی دکتر گفت این دفعه بهتر چند روز صبر کنی تا خوب سرما خوردگیش خوب بشه  اخه بدنت حسابی ضعیف شده  همراه با سرما خوردگیت  داری دندونم در میاری بهداشت هم فقط دوشنبه ها واکسن میزنن من دیگه مجبورم تا دوشنبه دیگه صبر کنم حالا این چند وقت حسابی برای مریضیت نوشتم واز کارهای نازت هیچی ننوشتم الان میخوام برای یک کار بامزه ای که انجام میدی بنویسم من اکثر وقتا که ارایش  دارم میکنم شما همین جور من نگاه میکنی که چیکار میکنم چی بر میداری چه جوری استفاده میکنم شکلکهای جالب آروینتا اینکه چند روز پیش رفتی سر میز ارایشم من فقط نگاهت میکردم رزلب بر داشتی درش باز کردی شکلکهای جالب آروینو می خواستی به لبت بزنی که نزاشتم بعد پنکیک به صورتت زدی رز گونه زدی شکلکهای جالب آروینودر ریمل هم باز کردی سریع ازت گرفتم دیدم کامل همه رو یاد گرفتی که چیکار باید بکنی اخر سر هم مثلا موهات جلو اینه شونه کردی شکلکهای جالب آروینفقط خوشحالم دختر نشدی وگرنه من چیکار میکردم از الان باید برات لوازم ارایش میخریدم  راستی اخر سر عطرم زدی شکلک های جالب آروین هرکاری کردم نزاشتی ازت عکس بگیرم سرت پایین میکردی . ای خدا جون ممنون که بچه سالم به ما دادی

مثل همیشه

من وبابا محمد عاشقتیممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله مهتا
3 مهر 91 18:40
کورش جون جونیمبا این کارایی که می کنی خیلی خوردنی میشی !!!!!!!حیف که مامان منا نمی ذاره من بخورمت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


من اجازه نمیدم دورش بری
خاله باران
3 مهر 91 21:30
ای جانم.از خدا میخ وام دیگه خبر مریضی نخونم.امیدوارم کوروش جون و همه نی نی ها را هر چه زودتر خوب کنه.


ممنون باران جون منم امیدوارم هیچ نی نی مریض نشه
مامان رضا جونی
4 مهر 91 10:37
ای قربونت بشم به این شرارتات
دیگه این دفعه باید بگم به خودت رفته ها


وای ملیحه جون چقدر هوای من داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهه مامان روشا جون
4 مهر 91 11:02
خدا رو شکر که کوروش خان بهتر شده.عزیز دلم خیلی از این خبر خوشحال شدم.ایشالا همیشه سالم و تندرست باشی.
راستی شما بدون عطر و ادکلنم خوشمزه و دلبری دیگه احتیاجی به تغییر نیست.


ممنون خاله وای من دیگه حریف کورش نمیشم
مهسا مامان باربد
4 مهر 91 16:52
خاروشکر که بهتر شدی عزیز دلم...


ممنون خاله
شقایق(مامان محمد ارشان)
4 مهر 91 17:45
وای قربون کارای بانمکت بشم گلم


خدا نکن خاله
شقایق(مامان محمد ارشان)
4 مهر 91 17:46
خاله جونی این مامان تنبل بالاخره عکس سیسمونی پسری رو گذاشت تو وبلاگ


خیلی زیبا بود ایشالله به سلامتی
نایسل
4 مهر 91 17:55
مرسی عزیز دلممم


خواهش میکنم گلمممممممممممممممممممممممم
نایسل
4 مهر 91 17:56
مگه شمادخملی خاله


همین بگو اگه دختر بود دیگه چیکار میکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نایسل
4 مهر 91 17:56
فدات شمم عشقممم


خاله باران
4 مهر 91 21:12
دیشب تا حالا همش به فکر شما و کوروش جونی بودم...


ممنون باران جونم
نایسل
6 مهر 91 10:58
خوشحالم که کلی خندیدی


ممنون الناز جون