کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

واکسن 18 ماهگی

1391/7/11 17:08
نویسنده : مامان منا
476 بازدید
اشتراک گذاری

 

نام تو رازی نوشته بر بال فرشته هاست

گلها همه به  نام تو مشهورند

ما تنها به تو می گوییم زندگی کن تا زنده بمانیم

کورش جونم دیروز با تاخیر 10 روز ه واکسن 18 ماهگیت زدی اخه از اول مهر سرما خورده بودی باید صبر میکردیم تا خوب بشی اون موقع واکس بزنی . عزیزم چند باری که واکسن زدی خیلی اروم بودی ولی دیروز چه صدای سر دادی mix_072.gif (11519 bytes)البته چند دقیقه بیشتر نبود سریع اروم شدی  . راستی به من گفتن شما رو نگه دارم تا واکسن به دست و پا ت بزنه l18.gifولی من طاقت نداشتم مثل همیشه مامان لیدا نگه داشتت وزدن من سریع بغلت کردم وشما هم به من چسبیدی تا کسی دیگه شما رو  اذیت نکن ویک خبر خوبم بهت بدم دیگه واکسن نداری تا بری کلاس اول هورررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااا (این هورا از طرف کورش جونم بود) درمانگاه گفت 4 ساعتی بهت استامینوفن بدم تا تب نکنی عزیزم من دلم میخواد زود زود بزرگ بشی و با هم بریم واکسن 6 سالگیت بزنیم

 

کورش جونم همه دنیای من وبابا محمد هستی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

عمه جونی
11 مهر 91 23:41
ما با یه عالمه عکسای جدید اومدیم بیاین پیشمون


چشم عزیزم ما اومدیممممممممممممم
خاله سارا
12 مهر 91 7:56
شلام شلام شدتا شلام به کوروش جون وای خدا چگده لاغرشدی چشمات تورفته خاله ایشالادیگه مریض نشی


سارا جون دفعه اخر که با هم صحبت میکردیم زبونت شل نبود چی شد؟؟؟؟؟؟///
شقایق(مامان محمد ارشان)
12 مهر 91 14:57
خداروشکر این واکسنم به خیر گذشت
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا


اره واقعا شقایق جون تو هم چند وقت دیگه باید ارشان جون ببری واکسن بزن خاله فداش بشه
مامان رضا جونی
12 مهر 91 17:27












فقط میتونم بهت بگم عاشقتممممممممممم
عمه جونی
13 مهر 91 0:00
عزیزه دلم انشاله شاد باشی و سلامت
دیگه حسابی مرد شدی کوچولوی قشنگم


ممنون گلم کیان جون ببوس
خاله باران
13 مهر 91 0:13
سلام
وای خدا .انشالله.همیشه سالم باشه...


ممنون خاله از دعای شما
zohre
13 مهر 91 10:30
azize delam dige mard shodi
ei joonam koli bozorg shodi:


ممنون عزیزمممممممممممممممم
مامان نرگس کورش
13 مهر 91 14:00
سلام به آقا کورش گل مرد شدی خاله جون ایشالا که تب نکنی کورش من که طفلی 3روز تب داشت ولی زود یادش رفت شما هم زود یادت میره عزیزم


ممنون عزیزم منم امیدوارم هیچ وقت کورش شما مریض نشه
یاسمین مامان سورنا
14 مهر 91 1:02
سلام عزیزم ماشالا چه نی نیه نانازی دارید
خدا براتون نگه داره
ایشالا جای واکسنش هم زود زود خوب میشه مامانی
ممنون که به سورنا سر زدین بازم بیاین خوشحال میشیم


چشم عزیزم ممنون از شما هم که به ما سر زدید
نایسل
14 مهر 91 11:28
عزیز دلم الهی بهت ربشی لپپوووو
لپاتت آب شده خاله جون

سلام عزیزم آره رفتیم غذه چربی بود خوشبختانه مرسی به فکرمی


خدا رو شکر خیلی خوشحال شدم
سارا
14 مهر 91 21:24
سلام، ماشالا كوروش جون خيلي ناز و دوست داشتنيه، خدا حفظش كنه.
منم لينكتون كردم.


ممنون عزیزم لطف دارید
خاله سارا
15 مهر 91 7:42
ازبس که شما دوستا خبر از مریضییه بچه هاتونو دادین میخوای زبونم از غصه شل نشه الهام دیروز زنگ زده بود گفتم چه عجب گفت گفت الانم کارت دارم گفتم میدونم گفت بچم یه هفته بوده بستری بوده الانم تب داره دکتر تقوی و می خواست میمردم نمی گفتم الان


سارا جون جدی میگی حتما بهت زنگ میزنم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
15 مهر 91 8:04
آخی به سلامتی واکسنها تموم شد. آفرین مرد کوچولو
من هم با افتخار شما رو لینک کردم.


ممنون عزیزم
مامان رضا جونی
15 مهر 91 9:02
سلام عزیزم
خوبی خدا رو شکر بالاخره یک نفس راحت توی این چند وقته کشیدی
خیلی خوش حالم کردی
انشالله به زودی همه چیز به روال عادیش بر می گرده
دوست دارم


ممنون ملیحه جون از دعای شما
مامان رضا جونی
16 مهر 91 16:28
می یافت نمی شوی
دلمان تنگیده
خود را همی نشان بده و از پس پرده بیرون بیای
منتظر خبرهایت همچنان پا به ایستاده هستم


عزیزم کم سعادتی من هستش
مامان رضا جونی
16 مهر 91 16:32
حال پسر خوشگلم چطوره؟؟؟؟؟؟این بوسا رو زودی ببر واسه کوروش جونم
حالا چرا ناراحت می شی

بفرما اینا هم واسه شما عزیزم
ای وای ببخشید خیس شدی؟ دستمال بدم خدمتتون
دوســـــــــــــــــــــــــــــتون دارم
نه
نه
نه

نه
نه

نه
نه
اشتب شد عاشقتم خانمی


ملیحه جون اخرشی من بدون تو نمیتونم زندگی کنم
مامان سبحان جون
17 مهر 91 20:36
آپم...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*اینم وسیله * بیا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)




وای شرمنده دیر رسیدم ماشین رفته بود
الهه مامان روشا جون
23 مهر 91 1:16
اخی ایشالا به سلامتی.مبارک باشه عزیزم.


ممنون خاله