کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

زیارت

1391/8/6 19:38
نویسنده : مامان منا
441 بازدید
اشتراک گذاری

 کورش جونم حال واحوالت چطوره ؟کورش جونم اول عید قربان بهت تبریک میگم وهمین طور به همه نی نی های خوشگل ومامانیشکلکهای جالب
آروین این چند روز که حسابی سرما خوردی ودارو مصرف میکنی امیدوارم زود زود خوب بشی عزیزم دیروز هیئت بابایی میرفت اقاعلی عباس میگم هیئت بابایی اخه اون ریس هیئت هستش همه میرفتن مامانی و عموها و بابا محمد منم نمیدونستم چیکار کنم شما رو ببرم یا نه ؟ میترسیدم سرما خوردگیت بدتر بشه ولی دقیقه ٩٠ تصمیم گرفتم ما هم بریم تا شما اونجا بدو بدو کنی حال کنی صبح همه رفتن چون بابا محمد میخواست گوسفند بکش 'sheep-001.gifما نزدیک ظهر رفتیم  بابایی برامون اتاق گرفته بود تا راحت باشیم .کورش جونم تو دفعه اولت بود که میرفتی اقا علی عباس امیدوارم دعا کرده باشی تا همیشه سالم وسرحال باشی وموفق باشی تا وارد صحن شدی دنبال کبوتر ها کردی_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ فکر میکردی میتونی بگیری تا میرفتی جلو اونا هم میرفتن بعد رفتی زیارت با بابا محمد وعمو مسعود وچند تا عکس خوشمل گرفتید دیگه عصری بود حرکت کردیم تا نشستیم تو ماشین از خستگی خوابت برد الهی فدات بشم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله سارا
7 آبان 91 7:55
سلام سلام من دیدم کبوترا تامیان بشینن دوباره می پرن پس بگو خاله کار تو بوده آخه مانم آقاعلی عباس بودیم چه موقعیتی رو ازدست دادیم کاشکی همدیگه رو میدیدیم زیارت قبول


سارا جون حالم گرفته شد اگه میدونستم تو هم اونجایی هر جوری بود پیدات میکردم زیارت تو هم قبول باشه
مامان رضا جونی
7 آبان 91 16:25
سلام خانمی
همیشه به شادی
منم می خوام بیام آق علی عباس
جای منو که خوب خوب خالی کردی ها
ما هم پارسال اونجا یک گوسفند قربونی کردیم وای که چقده خوش گذشت
هر چند که کاشون همیشه خوش می گذره


ملیحه جون جات خیلی خالی بود انشالله این دفعه با هم بریم
رضوان
7 آبان 91 19:00
زیارت قبول کوروش کوچولو.
عزیزم خصوصی


ممنون خاله جون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 آبان 91 9:07
قبول باشه پسر گلم. عیدت هم مبارک.


ممنون خاله عید وشما هم مبارک باشه
خاله باران
8 آبان 91 22:17
واااااااااااااااااااای خدا.زیارت قبول.کاش من انجا بودم این نی نی را میخ وردمششششششششششششش.خدا حفظت کنه...


ممنون خاله باران اونجا همش به یادت بودم
خاله مهتا
9 آبان 91 18:10
کورش جونم چه دعایی میکردی؟؟؟؟؟؟دعا میکردی من دکتر بشم !!اره دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



خاله مهتا برات دعا کردم اگه خداصلاح بدونه مثل من بشی
سوسن(مامان پرنسس باران)
23 آبان 91 12:46
ای جانمممممممم

زیارت قبول شازده دوس داشتنی...

خوشحالم که حالت خوب خوب شده خاله جون...

دوستت دارم..


ممنون خاله