کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

خبرهای خوب

1391/8/2 3:16
نویسنده : مامان منا
412 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 سلام گل پسرم نمیدونی چقدر خوشحال هستم دیروز رفتیم تهران اخه سونو وارمایش داشتی باید انجام میدادی صبح رفتیم اول رفتیم ازمایشگاه مرکزی وقتی متوجه میشدن که ازمایش برای سنگ  هم داری تعجب می کردن  ولی زیاد تو ازمایشگاه اذیت نکردی برای اینکه ازمایش ادرا ازت بگیرم شلوارت پات کردم واوردمت تو خیابون چون حسابی بچه ها گریه میکردن شما کمی ترسیده بودی برای همین اومدیم بیرون وشما زود جیش کردیсмайлик ولی ازمایش سنگت معلوم نیست بشه ازمایش کرد یا نه اخه چند تا سنگ خیلی ریز  بود  من امیدوارم بتونن ومعلوم بشه چه سنگی بعد رفتیم داروهات بخریم همه داروخانه این داروها نداره ما هم مجبور شدیم بریم همون داروخانه که قبل میرفتیم بریم ساعت 3 نوبت سونو داشتیم بعد رفتیم سونو چون نوبت داشتیم  زیاد منتظز نشدیم وقتی دکتر  داشت سونو برات انجام میداد من داشتم میمردم که الان چی میگه ؟ولی یه خبر خوب داد گفت سنگ  دفعه شده وای نمیدونی دنیا بهم دادن میخواستم از خوشحالی جیغ بزنم وای خدا جون عاشقتم میمرم برات خیلی دوست دارم هر چی بگم کم گفتم خدا جونم ممنونم ازت امیدوارم ازمایش هم مشکلی نباشه قرار 10 ابان دوباره بریم تهران نوبت دکتر داریم تا خودت وازمایش وسونو ببین راستی بعد از سونو رفتیم بهار برای شما لباس بخریم چند تا لباس خوسمل .ناز خریدیم ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩وقتی بپوشی عکست میگیرم تو وبت میزارم داشت یادم میرفت بابا محمد هم برات یک بادکنک خرید اندازه قد خودت بود میگم بود برای اینکه امشب بادش کردیم به 1 ساعت نرسید ترتیبش دادی _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_بمب  وای چه صدای توساختمان پیجید دیگه خبری نبودبازم

 خدا جونم ممنونم ازت به خاطر همه نعمتهات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سارا (مامان درسا)
3 آبان 91 7:18
خدا رو صد هزار مرتبه شکر خواهر که به خوشی گذشت خدا رو شکر ... مرسی که خبر دادی عزیزم... خوشگلمو ببوس


ممنون سارا جون شما هم درسا جونم ببوس
خاله سارا
3 آبان 91 8:02
مونا جون سلام خیلی خوشحالم که خوشحالی ایشالا که آزمایش هم جوابش خوب باشه وخوشحال بشی مانم این چندروز خونه سحریم داره اثاث جمع میکنه بعد از دوسال راحتی وآزادی بره بشینه خیلی ناراحتم


ممنون سارا جون ایشالله سحر مشکلی نداشته باشه بهش خوش بگذره
خاله مليحه
3 آبان 91 9:35
سلام منا جون خيلي خوشحال شدم اميدوارم كه آزمايش هم مشكلي نداشته باشه و كورش جونم هميشه سالم و سرحال باشه


ممنون ملیحه جون از دعای شما
خاله باران
3 آبان 91 13:48
سلام...
وایییییییییییییییییییییییی که چقدر خوشحال شدم.همینطور که می خوندم اشک می ریختم.خدا را هزاران مرتبه شکــــــــــــــــــــــــــــــــــر...خیلی خوشحال شدم.خیلییییییییییییییییییییییی.الهی 10 آبان هم که شد نتیجه یه چیز خیلی خوب باشه.خدا هیچوقت دیگه بهت غم نده.این پهلوون هم حالش همیشه خوبببببببببببببببببببب باشه...عیدیت را گرفتیا.این دو سه روز خیلی دعا کن براش.یادت نره.منم به یادتم ودعاتون می کنم.


سلام باران جونم ممنون عزیزم من برای همه نی نی های مریض دعا میکنم
خاله باران
3 آبان 91 13:49
قربون اون چشمهای خوشملت...توپولوی منننننننننن.ماشالله.الهی خاله همیشه سالم و شاد باشی


ممنون خاله باران بووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسس
مامان رضا جونی
3 آبان 91 16:57
سلام عزیزم
خدا رو هزار هزار بار شکر که دوست عزیزم رو خوشحال می بینم
خدا رو شکر که بعد از این همه غصه شادی توی دلتون لونه کرد
عزیزم کاشکی پیشتون بودم و یک عالمه بوست می کردم
دوستون دارم



نمیدونم عزیزم چقدر دوست داشتم پیشم بودی واز خوشحالی بغلت میکردم
سارا
3 آبان 91 18:51
ایشالا همیشه سلامت باشی عزیزم، لباسای نو هم مبارکت باشه.


ممنون سارا جون
محيا كوچولو
3 آبان 91 23:05
خدا رو شكر خاله كه مشكل برطرف شد واقعا خدا خيلي به ني ني هاي كوچولو لطف داره
ايشالله هيچ وقت ديگه مشكلي پيش نياد


انشالله هیچ نی نی مریض نشه
خاله باران
4 آبان 91 18:51
عید قربان , پر شکوهترین و زیباترین جلوه تعبد در برابر خالق یکتا بر شما مبارک باد .

منا جونم شاید باور نکنی.ولی به همه دوستام دعا کردم.ولی کورش تو عرفه خیلی به یادم بود...ان شالله خدا خوب خوب خوبش کنه.توپولوی منا...


ممنون باران جونم امیدوارم همه ارزوهات براورده بشه
مامان رضا جونی
5 آبان 91 10:32
سلام عزیزم
عید شما هم مبارککککک



ممنون ملیحه جون عید تو ورضا جونم هم مبارک
مامانی درسا
6 آبان 91 4:01
سلام عیدتون مبارک انشاالله گل پسرم همیشه سلامت باشه .... منتظر عکسای خوشگلش هستیم


سلام عزیزم عید شما و درسا جونم مبارک چشم عزیزم
مامان نيما
6 آبان 91 14:15
عزيزم لباسات مبارك عكسشونو نذاشتي كه ببينيم چه مدليه


سلام عزیزم ممنون اخه لباسها تو تن کورش زیبایی خودشون نشون میده