کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

احولات این چند روز

1391/8/22 17:49
نویسنده : مامان منا
514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم .... خوبی گلم؟......چه خبر؟..... زبانکده محصلمن که شرمنده روی ماه شما هستم یک هفته هستش پست جدید برات نزاشتم از دستم خیلی ناراحتی؟.... اخه مامان یک هفته خونه مامان لیدا وبابایی بودیم تا اونا از مشهد بیان برای همین اصلا نمی رسیدم برات پست جدید بزارم محصلولی یک هفته هم اتفاق خاصی نشد فقط 5 شنبه رفتیم مهمونی دایی بابا محمد با خانمش از مکه اومده بودن و5 شنبه همه دعوت کرده بودن زن ومرد جدا بودن اول پیش من بودی شروع کردی بدو بدو کردن  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ دیدم من سختم دنبالت بیام فرستادمت پیش بابامحمد تا با عموهات بازی کنی که اونجا هم حسابی سنگ تموم گذاشتی دیدی دایی بابا محمد زیاد حالش خوب نیست پدیرایی کنه تو دست به کار شدی   وشروع کردی سر همه میزها می رفتی انگور میکندی دهن مهمونا میخواستی بزاری  که بابا محمد بغلت کرده وشما رو برده تو حیاط تا بازی کنی ولی دست بردار نبودی دیگه موقع شام من شمارو از بابا محمد گرفتم واومدی بقیه شیطنتت تو قسمت خانومها انجام دادی Emoticonراستی یادم رفت وقتی با هم رفتیم مهمونی تا همه شما دیدن مثل همیشه همه گفتن وای محمد خالی بعضی ها هم بهت میگفت سلام محمد خان خوبی محمد کوچک ؟ .... مامان ولی واقعا صد در صد شکل بابات هستی niniweblog.comمن هیچ بچه ای ندیدم انقدر شکل باباش باشه ولی من خیلی دوست دارم که شکل بابات هستی برای اینکه به نظر من بابا محمد بهترین مرد روی زمین وامیدوارم همین طور که ظاهرت به بابا محمد رفته درونت هم مثل اون باشه بخصوص اخلاقت راستی عکسات از اتلیه گرفتم پست بعدی میزارم 

مثل همیشه من وبابا محمد 

عاشقتیممممممممممم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نازنین (مامان ثنا)
23 آبان 91 1:28
قالب جدید مبارک کورش جونم
بی صبرانه منتظر عکسای آتلیتم


ممنون خاله حتما مامانم میزاره
خاله سارا
23 آبان 91 12:59
کوروش جون خیلی قشنگه عکست سوغاتی هاتم بزار ببینیم ولی به نظر من خیلی شکل مادربزرگتی یعنی مامان بابا محمد


ممنون خاله سارا خوب بابا محمد هم شکل مامانی دیگه ولی من کپی بابام هستم
فلوریا مامان دیانا
23 آبان 91 19:03
سلام بر کورش کبیر عزیز و مامان گلش. دست مامان جون درد نکنه که این وبلاگ قشنگ رو برا شما درست کرده. خیلی عالی بود. هزارماشاله کورش جون خیلی خوشگل وماهه. خدا حفظش کنه. از طرف من ودیانا از روی ماهش ببوسید. راستی مامان جون ممنون که به وبلاگ دیانا سرزدین. بازم بیاین پیش ما.در مورد سوالتون هم بگم که اون فریم ها ماله یه نرم افزاریه بنام :
Picture Collage Maker


ممنون عزیزم
مامان ضحا
24 آبان 91 7:45
سلام،ممنون كه به وبلاگ گل دخترم سر زديد.ماشاءالله پسر شما هم خيلي نازه.خدا براتون نگه داره


ممنون خاله
خاله سارا
24 آبان 91 7:50
کوروش جون سلام عکسای آتلیه روزود بزار ببینیم باش


چشم خاله همین امشب
مامان آریا
24 آبان 91 8:06
سلام مرسی که به ما سر زدین بازم پیش ما بیاین . ما شما رو لینک کردیم .


منم از شما ممنونم
شادی
24 آبان 91 15:33
مرسی مونا جان از لینک. منم لینک کردم. کورووش جون چه ناز و دوست داشتنیه


ممنون شادی جون
مامانی درسا
26 آبان 91 2:36
ای جونم قربون این شیطونی هاش برم من ..... ایشاالله همیشه سلام و تندرست باشی قند عسل


ممنون خاله همین طور درسا جون


zohre,mamane kiyan
26 آبان 91 18:55
Koroshe bozorg
azize khale zohre ,jone delam esmet vagean barazandate
mano kiyan mibosimet khale jonam


ممنون زهره جون من وکورش کیان وشما می بوسیم
مینا مامان النا
30 آبان 91 15:55
سلام دوستم خیلی پسر ماهی داری مخصوصاً با اون دوتا دندونش الهی بگردم .
خیلی ممنون که به ماهم سر زدی ما تهران زندگی میکنیم


ممنون عزیزم
مامان کارن
2 آذر 91 11:52
http://funny.pho.toسلام خانمی ممنون که پیش ما اومدید این پسرجیگروعسلتون رو از طرف من یه ماچ آبدار کنیدمرسی که پیش ما اومدیدمن با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم شماهماینکارو بکنید ودر ضمن آدرس رو براتون فرستادم


ممنون گلم منم الان شما لینک میکنم